شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۹۰۱۵
پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳

فکرشهر: آئین تکریم و معارفه مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان گناوه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و فرهنگیان شهرستان در تالار بهزاد این شهر برگزار شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، فرماندار گناوه چهارشنبه شب در این آئین با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: معلمان امانت دار نسل آینده و فرزندان جامعه هستند که باید این امانت‌ها را برای آینده نظام اسلامی کادرسازی کرد.

محمد تقی صفری افزود: امروز مسیر نورانی انقلاب اسلامی که امام راحل (ره) و شهدای والامقام برای ما ترسیم کردند را باید با آگاهی، بصیرت، دانش، خرد ادامه دهیم.

وی بیان کرد: در برهه کنونی استراتژی، فکر و نگاه دشمن تغییر کرده و و اعتقاداتی ما که مبتنی بر ایمان، ایثار، وحدت، بصیرت، ولایت فقیه، قرآن شرف، است وسال‌ها برای حفظ آن مبارزه و جنگیدیم را هدف قرار داده است و همه آحاد جامعه به ویژه فرهنگیان و معلمان نباید اجازه دهیم به اهدافشان دست یابند.

وی گفت: در دوران دفاع مقدس نقش معلمان و فرهنگیان بسیار تأثیرگذار بود و آنها با شجاعت و قهرمانی شهدا و دانش آموزانی تربیت کردند تا در رکاب امام خود در میدان جنگ در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی دفاع کنند.

فرماندار گناوه ادامه داد: امروز نیز با این فرماندهان جنگ نرم در مقابل دسیسه‌های دشمنان پیروز خواهیم شد.

وی از زحمات مخلصانه مدیر پیشین آموزش و پرورش گناوه تقدیر و با آرزوی توفیق برای مدیر جدید گفت: مدیر جدید از نیروهای کارآمد، دلسوز و انقلابی استفاده کند.

در این آئین از زحمات چندین ساله اسکندر احمدی مدیر سابق آموزش و پرورش گناوه تقدیر و ضرغام مردانی به عنوان مدیر جدید معرفی شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر