پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۰۳۱۴
سه‌شنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۱

فکرشهر: رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان از تشکیل پرونده 50 میلیارد ریالی تخلفات صنفی در این شهرستان در سال 1400 خبرداد.

به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر، شهسوار قایدی در جلسه با بازرسان گفت: در سال 1400 از 14 هزار فقره بازرسی‌های صورت گرفته تعداد 280 مورد پرونده تخلف صنفی به ارزش 50 میلیارد ریال برای سیرمراحل قانونی به ادارات تعزیرات حکومتی فرستاده شده است.

قایدی با اشاره به اهمیت نظارت برنحوه عرضه کالا و خدمات برای حمایت از حقوق مصرف کنندگان، افزود: در مدت یاد شده 354 تخلف صنفی کشف گردیده که بیشترین نوع تخلف در زمینه گرانفروشی و عرضه خارج از شبکه در واحدهای صنفی شهرستان بوده است.

وی با اشاره به پیگیری تماسهای مردمی با سامانه 124 ابراز داشت : در سال گذشته 5 هزار تماس تلفنی با سامانه مربوطه برقرار شده که همه درخواست ها مورد پیگیری و رسیدگی و برخی نیز منجر به تشکیل پرونده تخلف شده است.

به گزارش فکرشهر، رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان در پایان از شهروندان خواست درصورت مشاهده تخلفات صنفی از قبیل عدم درج قیمت ، گرانفروشی ، کم فروشی ، احتکار و غیره مراتب را از طریق سامانه ارتباطی 124 و یا بصورت حضوری به اداره صنعت ، معدن وتجارت دشتستان های اعلام نموده تا در اسرع وقت نسبت به گزارشات و شکایات رسیدگی شود.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر