چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۱۸۲۴
دوشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۸

فکرشهر: مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: ظرفیت گروه‌های جهادی استان بوشهر در مدیریت بحران‌ها و حوادث استفاده می‌شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، کوروش دهقان عصر دوشنبه در نشست با فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر اظهار داشت: سپاه و بسیج در عرصه‌های مختلف به خوبی نقش‌آفرینی کرده و دستاوردهای بزرگی داشته‌اند.

وی آموزش آحاد جامعه به ویژه نیروهای جهادی در پیشگیری و پاسخ به بحران‌ها را یکی از برنامه‌های مهم امسال دانست و اضافه کرد: تهیه و تدوین اسناد استانی برای آمادگی به پاسخ مشکلات و بحران‌ها از برنامه‌های در اولویت است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر با تأکید بر اهمیت توجه به طرح‌های پیشگیری در حوادث و بحران‌های طبیعی خاطر نشان کرد: سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در راستای اقدامات پیشگیرانه و کاهش خطرات ناشی از سوانح مورد توجه ویژه قرار دارد.

دهقان استفاده از ظرفیت حداکثری از نیروهای مردمی در سوانح و حوادث را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: با توجه به نقش گروه‌های جهادی در رسیدگی به مشکلات و آسیب‌ها در نقاط مختلف استفاده از ظرفیت آنان در حل بحران‌ها و سوانح مورد توجه ویژه قرار دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر