شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۲۰۰۵
پنجشنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۶

فکرشهر: مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: این سازمان در ماه مبارک رمضان با یاری برخی از شرکت‌ها و اداره‌ها سه هزار و ۵۰۰ بسته کمک معیشتی میان کارگران نیازمند توزیع کرد.

به گزارش فکرشهر، روابط عمومی سازمان بسیج کارگری سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر روز پنجشنبه به نقل از سرهنگ علیرضا محمدی در مراسم اهدای بسته معیشتی به نیازمندان کارگری عنوان کرد: این بسته‌ها برخی از نیازهای اصلی خانوار است و برنج، روغن، شکر، مرغ و ماکارونی را شامل می‌شود.

وی اظهار کرد: ملت ایران اسلامی در کمک به همنوع در جهان بی نظیر است و رزمایش کمک مومنانه با توصیه ررهبر معظم انقلاب به خوبی در بطن اقدامات نهادهای دولتی و حمایت های مردمی جای گرفته است.

محمدی گفت: انقلاب اسلامی و حرکت‌های انقلابی بسیج و سپاه، ایران را از در حمایت از قشرهای آسیب‌پذیر از دیگر کشورها متفاوت کرده است.

مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر افزود: این نهادها همواره و در همه شرایط کمک یار مردم و حامی محرومان بوده است زیرا کمک به مردم برای آنها افتخار است.

وی یادآور شد: کارگران همواره نقش خود را بخوبی برای حمایت از نظام و انقلاب ایفا کرده‌اند و با تلاش‌ در عرصه تولید نشان داده‌اند که این قشر پای نظام و انقلاب خود ایستاده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر