يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۸۴۶۱
دوشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۴

فکرشهر: معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: همزمان با فعالیت‌های تابستانه دانش‌آموزان برای غنی سازی اوقات فراغت، طرح ملی مطالعه دقیق، یادگیری عمیق در تمامی مدارس دوره ابتدایی استان در حال اجرا است.

به گزارش فکرشهر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر، غلامحسین مهران‌پور افزود: معاونت آموزش ابتدایی در تابستان  با هدف گسترده شدن دامنه لغات و قوی‌تر شدن بروز احساسات و تفکرات و ایجاد تمرکز در دانش‌آموزان، طرح مطالعه دقیق، یادگیری عمیق در مدارس ابتدایی استان در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه طرح مطالعه دقیق، یادگیری عمیق در ابتدای تیر شروع شده و تا پایان مرداد ادامه دارد افزود: در این طرح، هر هفته فایل صوتی و متنی یک کتاب غیر درسی در شبکه شاد بارگذاری شده و در پایان هفته، آزمون ارزشیابی از دانش‌آموزان گرفته می‌شود.

مهران‌پور  گفت: تحقق اسناد بالادستی، اجرای صحیح برنامه درسی، تحکیم و ارتقا هویت کودکان ایرانی اسلامی، ترویج فرهنگ کتاب خوانی و اهمیت بخشی به جایگاه مطالعه از اهداف مهم این طرح است.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان  اضافه کرد: کیفیت بخشی به فرآیند تعلیم و تربیت دانش‌آموزان، توانمندسازی و ارتقا سطح علمی و مطالعۀ دانش‌آموزان، ارتقا سطح آموزشی و تربیتی مدرسه از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

مهران پور با اشاره به اهمیت افزایش سرانه مطالعه در کشور اظهار داشت: دانش‌آموزان با شرکت در این طرح ملی با انگیزه‌ای بیشتر از طریق کاوش‌گری در تلاش مداوم برای یافتن پاسخ پرسش‌هایی دربارۀ پدیده‌ها، وقایع و روابط آن‌ها شکوفا و تقویت می‌شوند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر