شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۲۳۵۱
يکشنبه ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۶

فکرشهر: معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر از اعلام اسامی ۲۹ دانش‌آموز برگزیده مرحله استانی پنجمین جشنواره دانایی و توانایی و افراد راه‌یافته به مرحله کشوری خبر داد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، محمود حقدوست افزود: جشنواره دانایی و توانایی با برگزاری مسابقه کتابخوانی ویژه دانش‌آموزان دوره‌های تحصیلی متوسطه اول و دوم و در چهار مرحله اجرا و پس از رقابت پنج هزار و ۶۱۳ دانش‌آموز در مراحل آموزشگاه و شهرستان و منطقه، ۲۵۰ نفر به مرحله استانی راه یافتند.

وی ادامه داد: مرحله استانی این جشنواره در بخش دوره تحصیلی متوسطه اول با استفاده از کتاب‌های قلب زیبای بابور نوشته جمشید خانیان، مشت بر پوست اثر هوشنگ مرادی کرمانی و سیمرغ پدربزرگ من بود به قلم فاطمه سرمشقی برگزار شده است.

وی عنوان کرد: کتاب‌های خمره اثر هوشنگ مرادی کرمانی، دات کام نوشته حسین بکایی و یک پسر و دو مادر به قلم مصطفی خدامی منابع آزمون کتابخوانی مرحله استانی این جشنواره در بخش دوره تحصیلی متوسطه دوم بوده است.

حقدوست اضافه کرد: در پایه هفتم طاها تابان و فاطمه زارع‌زاده هر دو نفر از شهرستان بوشهر، در پایه هشتم نیما حیدریان و فاطمه زهرا صمیمی پور هر دو نفر از شهرستان دشتی، در پایه نهم مهدی افسر دیر و ملیکا دلبر هر دو نفر از شهرستان بوشهر، در پایه دهم ابوالفضل دهقانی از منطقه شبانکاره و فاطمه غلامیان از شهرستان دشتی و در پایه یازدهم محمد حسن‌پور و نجمه اسماعیل‌زاده هر دو نفر از منطقه سعدآباد با کسب رتبه اول در پایه‌های مختلف تحصیلی، به مرحله کشوری راه یافتند.

وی در پایان گفت: مرحله کشوری این جشنواره در آبان ماه سال جاری و همزمان با هفته کتاب و به شیوه حضوری در تهران برگزار می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر