شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۵۴۸۶
يکشنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴

فکرشهر: رئیس انجمن آزمایشگاه‌های استاندارد استان بوشهر گفت: در راستای حمایت از کسب و کار ملوانان و حقوق مصرف کنندگان هزینه آزمون کیفیت کالاهای همراه ملوان در این استان مشمول تخفیف ۵۰ درصدی شد.

به گزارش فکرشهر، سید حسین رضوی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: با در نظر گرفتن ساز و کار قانونی برای واردات کالاهای ملوانی (ته لنجی) با نظر مساعد مدیرکل استاندارد استان بوشهر انجام آزمون کالاهای ملوانی با اولویت انجام خواهد شد.

وی بیان کرد: با ساز و کار ترسیم شده و با هدف حمایت از حقوق مصرف کنندگان در شرایط بد اقتصادی از این پس از واردات کالاهای نامرغوب از مسیر ملوانی جلوگیری خواهد شد.

رضوی ادامه داد: با انجام آزمایش‌های مدنظر همه محصولاتی که از این طریق وارد می‌شوند شامل مواد غذایی و کالاهای مصرفی از استاندارد و ایمنی لازم برخوردار خواهند بود.

وی گفت: با توجه به ظرفیت موجود همه کالاها در آزمایشگاه‌های استاندارد استان آزمایش و در صورت دارا بودن استانداردهای لازم مجوز ورود آنها به بازار داده می‌شود.

رضوی تاکید کرد: این آزمایش‌ها به طور قطع به نفع همه خواهد بود و منجر می‌شود که از ورود کالاهای غیراستاندارد به بازار جلوگیری شود.

وی اظهار کرد: با این شرایط بدون تردید از میزان نارضایتی و شکایت‌های مصرف کنندگان نسبت به فروش کالاهای نامرغوب به شکل قابل توجهی کاسته خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر