پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۵۵۳۷
يکشنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰

فکرشهر: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: هیچ استانی به اندازه بوشهر نماد استکبارستیزی ندارد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، حجت‌الاسلام یوسف جمالی صبح یکشنبه در نشست ستاد برگزاری همایش ملی نقش زنان استان بوشهر در استعمار ستیزی و استکبار ستیزی و گرامیداشت حماسه زنان منطقه لرده استان بوشهر علیه استعمار انگلیس اظهار داشت: استان بوشهر دارای تاریخی باشکوه در عرصه مقاومت و ایستادگی در مقابل استعمار و استکبار است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر اضافه کرد: در نقاط مختلف استان مفاخر علمی، فرهنگی، مذهبی و ذخایر ارزشمند استکبارستیزی وجود دارد که برخی از این مفاخر به فراموشی سپرده شده بود و باید این داشته‌ها را معرفی کنیم.

وی با اشاره به نقش امام جمعه بوشهر در معرفی مفاخر و حماسه‌های مردم استان بیان کرد: برگزاری کنگره علامه بلادی در عرصه ملی اثرات و برکات فراوانی را در پی داشته است که باید این حرکت‌ها ادامه یابد.

جمالی با بیان اینکه هیچ استانی به اندازه بوشهر نماد استکبارستیزی ندارد افزود: زنان هم در عرصه استکبار ستیزی و استعمارستیزی نقشی مهم و برجسته بر عهده داشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه روز ملی حماسه زنان لرده دشتستان نامگذاری شده است خاطرنشان کرد: همایشی بزرگ به این منظور در استان بوشهر برگزار می‌شود.

همایش ملی نقش زنان استان بوشهر در استعمار ستیزی و استکبار ستیزی و گرامیداشت حماسه زنان منطقه لرده استان بوشهر علیه استعمار انگلیس روزهای ۱۴ و ۱۵ آبان در شهر بوشهر، برازجان و منطقه لرده برگزار خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر