جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۷۹۸۰
پنجشنبه ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۷

فکرشهر: نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: برای حل برخی از مشکلات آموزش و پرورش باید به شوراهای آموزش و پرورش در سطح استان و شهرستان‌ها و مناطق، توجه جدی و حقیقی شود و به دستگاه‌های مختلف هم ماموریت داده شود تا شرایط کمک به آموزش و پرورش مهیا شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، عبدالکریم جمیری در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر و قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر با حضور وزیر آموزش و پرورش، اظهار کرد: معلمان برای نقش آفرینی موثر آموزش و پرورش به دانش آموزان نیازمند توجه ویژه دارند تا بتوانند با انگیزه بیشتر و آرامش فعالیت کنند.

وی افزود: در شرایط ویژه امروز، بیشترین مدافعان نظام باید معلمان انقلابی و جهادی باشند تا بتوانند دانش‌آموزانی معتقد را تربیت کنند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همه دستگاه‌های اجرایی به نسبت ارتباطی که با آموزش و پرورش دارند، باید در حل مسائل دستگاه تعلیم و تربیت شریک و دخیل باشند.

جمیری افزود: دانشگاه فرهنگیان، مهمترین و ضروری‌ترین راهکار برای آموزش معلمان مومن و معتقد است.

وی عنوان کرد: آموزش و پرورش در فضاهای آموزشی، محتوای آموزشی، روش‌های ترییتی و نوع پذیرش نیروی انسانی، شاهد کاستی‌هایی است که باید برای حل این موضوعات، دغدغه مندی داشته باشیم.

جمیری اضافه کرد: کیفیت بخشی به فعالیت های آموزشی، تالیف کتب درسی و جذب نیروی انسانی باید مورد توجه قرار گیرد.

وی تاکید کرد: لازمه تربیت نسلی انقلابی، داشتن فضای خوب آموزشی، حمایت مناسب مالی و نیروی انسانی متعهد مومن و دارای مهارت است.

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به مشکل بیکاری و اشتغال و ضرورت تربیت نیروی کار ماهر، باید هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش توسعه یابند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر