دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۰۴۹۵
دوشنبه ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۴

فکرشهر: نایب رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر خواستار تعیین وضعیت ایستگاه‌های دوچرخه در شهر بوشهر شد و گفت: برای ضابطه مند شدن مسیر پیاده روی در ساحل شهر باید تلاش شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، مهرزاد آسایش صبح دوشنبه در نشست اعضای شورای شهر بوشهر اظهار داشت: نزدیک به ۲ سال است که ایستگاه‌های دوچرخه در شهر بوشهر به دلیل شکایتی که در دستگاه قضا بین شهرداری و پیمانکار مفتوح است تعطیل شده و این ایستگاه‌ها در حال از بین رفتن است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر افزود: برخی افراد در کنار همان ایستگاه‌های دوچرخه بدون مجوز در حال فعالیت هستند و مشخص نیست چه زمانی قرار است این ایستگاه‌ها تعیین تکلیف شود.

وی با اشاره به اینکه ایستگاه‌های دوچرخه اموال شهرداری و سرمایه شهر است که در حال خراب شدن است گفت: درخواست داریم شهرداری در راستای حفاظت از اموال خود نسبت به وضعیت این ایستگاه‌ها توجه جدی داشته باشد.

آسایش در ادامه با تاکید بر ضابطه مند شدن خط پیاده رو شهروندان در نوار ساحلی بیان کرد: هم‌اکنون در فضای پیاده راه از میدان ورزش تا میدان رئیسعلی دلواری و نوار ساحلی شاهد تردد دوچرخه سوران و حتی موتورسیکلت‌ها هستیم که این خطرات زیادی دارد، از این رو درخواست از شهرداری در حوزه فرهنگ سازی و پلیس راهور داریم که این وضعیت تعیین تکلیف شود و فضای پیاده روی و دوچرخه سواری ساماندهی شود.

وی تصریح کرد: اگر فضای سبز کاشته شده به دلیل مجاورت با دریا کاربرد ندارد خط دوچرخه طراحی شود یا اگر همین وضعیت باقی می‌ماند تردد دوچرخه و موتورسیکلت در خط ساحل ضابطه مند شود که شاهد حادثه‌ای برای شهروندان نباشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر