پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۵۵۱۹
يکشنبه ۱۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴

فکرشهر- خانوم کوچیک: سال قدیم داره جدید می‌شه اما الحمدلله خبری از ساعت جدید و قدیم نیست و تنها برکت مجلس شورای اسلامی در این دوره همین حذف ساعت تابستانی و زمستانی است.

مجلس انقلابی ای که انقلاب ساعت در دولت های اصلاحات را اصلاح کرد و به معنای واقعی کلمه اصلاح طلب ساعتی شد. 

هر چه فکر می کنم متوجه نمی‌شوم که این اقدام ساعت تابستانی و زمستانی که ساخته غرب و شرق و دشمنان ما در خاورمیانه و خاور دور است چطور در دولت های غرب گرای اصلاحات وارد نظام اداری ما گردید! احتمال می‌دهم‌ این هم از ملاقات های نمیدونم چی چی سورس با عباشکلاتی بوده و در قالب پروژه نفوذ جانمایی شد؛ «هشتگ شریعت کیهانی».

از دوره‌ی برج طغرل که ساعت آفتابی اسلامی است، ساعت دوازده، هنگام ناهار و صلاة ظهر بوده و همه آبا و اجداد ما با همین ساعت خودشان را کنترل می‌کردند اما با آمدن ساعت تابستانی و زمستانی و صد البته آمدن اسمارت فون ها در دست نسوان منزل، تایم ناهار و نماز یا حذف شده یا با شام یکی شده!

اقدام مجلس آن قدر در راستای تحکیم بنیان خانواده بوده که ساعت تابستانی و زمستانی را مهم تر از تورم نقطه به نقطه تشخیص دهد و آن را در دستور قرارد دهد، آن هم با قید چند فوریت! اصلا وقتی ساعت خواب جدید و قدیم شود، قیمت های دلار و درهم در اولویت های بالای پونصد مجلس قرار می‌گیرد، نماینده مجلس نمی تواند وقتی دغدغه هشتاد میلیون نفر «ساعت دوازده جدیده یا قدیمه» باشد حرفی از قیمت مسکن بزند و وزیری را به مجلس بکشاند! 

حالا قیمت هر متر خانه در شهر تهران 10 میلیون پایین بیاید! حالا متری پنجاه میلیون پایین بیاید مگر مردم دوباره قدرت خرید دارند؟ پراید از چهارصد میلیون بشود سیصد میلیون! 

قدرت خریدی وجود ندارد پس تصمیم سازان مجلس، انرژی خود را صرف کارهای پیش پا افتاده ای کنند که تاثیر مستقیم در خانه های مردم داشته باشد؛ یعنی «ساعت جدید و قدیم».
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر