يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۵۹۶۶
شنبه ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۹

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: عزم جدی برای بهبود وضعیت اشتغال و ازدواج جوانان در استان بوشهر داریم و برنامه‌های مهمی در این زمینه اجرا می‌شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، اکبر پورات عصر شنبه در نشست هیئت‌های ورزشی با استاندار بوشهر اظهار داشت: افتخارات ورزش استان فقط به اداره کل ورزش برنمی‌گردد و حاصل زحمات اعضای هیئت‌های ورزشی استان بوده است که جای دارد از همه عزیزان تشکر و قدردانی داشته باشم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: بنده واقف هستم که طی این سال‌ها اخیر اهتمام جدی به ورزش استان نشده ولی استاندار جهادی استان لازم دانسته با برگزاری چنین نشست‌هایی و حمایت از رشته‌های ورزش استان نگاه ویژه‌ای شود و باید دستگاه‌ها و ادارات کل مختلف همراه با دستگاه ورزش مشارکت و همراهی بیشتری داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه با داشتن نگاه فرابخشی شاهد تحولی اساسی در ورزش استان بوشهر خواهیم بود، گفت: صنایع نفت، گاز و پتروشیمی و همچنین دیگر واحدهای تولیدی بزرگ و صنعتی استان بوشهر باید با حمایت از جامعه ورزشی استان مشکلات مالی آنان را مرتفع سازند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر اظهار کرد: سه موضوع مهم ازدواج، اشتغال و مسکن جوانان استان از مسائل مهم استان به شمار می‌رود که در دستور کار قرارگاه اجتماعی جوانان استان است.

بهبود ورزش استان

پورات ادامه داد: مهمترین مسائل و دغدغه‌های مربوط به این قشر بوده و همچنین در سند ملی ازدواج، تکالیف تمامی دستگاه‌های مرتبط با بحث ازدواج جوانان به درستی مشخص شده است.

وی تاکید کرد: خوشبختانه اراده ویژه‌ای در مجموعه استانداری بوشهر و سایر دستگاه‌های اجرایی استان برای تلاش در راستای بهبود شرایط جوانان در زمینه‌های ازدواج، اشتغال و مسکن و توسعه و بهبود ورزش استان وجود دارد.

پورات اذعان کرد: استان بوشهر در دوران دفاع مقدس ورزشکاران بسیاری جان خود را فدا و هدیه کردند و جامعه ورزش استان نیز اکنون بیش از گذشته دل در گروی انقلاب و پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران دارد.

در این نشست، رؤسای هیئت‌های ورزشی استان بوشهر به بیان مشکلات و خواسته‌های خود پرداختند و بر لزوم حمایت بیشتر دستگاه‌ها به ویژه استانداری و اداره کل ورزش و جوانان تاکید داشتند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر