سه‌شنبه ۰۳ مهر ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۸۰۶۹
شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰

فکرشهر: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: در راستای خدمات‌دهی بهتر، ناوگان امدادی هلال احمر استان بوشهر تقویت می‌شود.

به گزارش فکرشهر؛ احسان ایزدپناه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در راستای توسعه خدمات هلال احمر استان بوشهر اقدامات خوبی صورت گرفته و در این زمینه تلاش می‌شود که رضایت‌مندی مردم از این خدمات فراهم شود.

وی با اشاره به خدمات دهی نیروهای داوطلب و امدادگر هلال احمر در نقاط مختلف استان بوشهر تصریح کرد: توسعه مراکز و پایگاه‌های درمانی در استان یکی از اولویت‌ها ما بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر افزود: از جمله این اقدامات می‌توان به راه‌اندازی مراکز سونوگرافی، فیزیوتراپی، چشم پزشکی، کار درمانی، ایجاد مرکز اختلالات رفتاری و اوتیسم با هدف ارائه خدمات اشاره کرد.

خدمات‌رسانی به بیماران صعب‌العلاج

وی با بیان اینکه این میزان کمک بلاعوض در اختیار سه هزار و ۵۰۰ بیمار قرار گرفته است ادامه داد: علاوه بر این، ۲.۵ میلیارد تومان تسهیلات با بهره چهار درصد به بیماران پرداخت شده است.

ایزدپناه خدمات‌رسانی به بیماران صعب‌العلاج را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: در این زمینه ۶.۳ میلیارد تومان به بیماران صعب‌العلاج کمک بلاعوض شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر از تجهیز ناوگان موتوری و امدادی این جمعیت به خودروهای نوین و پیشرفت خبر داد و افزود: امسال سه خودرو کمک‌دار و تعدادی آمبولانس و امداد و نجات به ناوگان جمعیت هلال احمر استان افزوده می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر