يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۸۷۷۷
دوشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۶:۰۵

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: ارتقا ۱۹ پله‌ای استان بوشهر در احیای واحدهای راکد در سال گذشته نسبت به سال ۱۴۰۰ نشان دهنده اقدامات خوب حوزه اقتصادی استان است.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، احمد محمدی‌زاده روز دوشنبه در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر اظهار کرد: با احیای واحدهای راکد در استان بوشهر در سال گذشته زمینه اشتغال یکهزار و ۴۲۶ نفر فراهم شد و جایگاه این استان از رتبه ۲۶ به رتبه هفت ارتقا یافت.

وی افزود: در یکسال اخیر و با تلاش و راهبری حوزه اقتصادی استانداری بوشهر تحول خوبی در رفع موانع تولید بنگاه‌های اقتصادی این استان ایجاد شده است.

استاندار بوشهر ادامه داد: باید از تمام توان و ظرفیت موجود برای احیای واحدهای راکد و نیمه راکد و افزایش ظرفیت واحدهای فعال استفاده شود تا هیچ فرصتی در این زمینه از دست نرود.

محمدی‌زاده با تاکید بر شناسایی و اقدامات لازم برای احیای واحدهای راکد، بیان کرد: برای موفقیت در تولید و ایجاد اشتغال پایدار، علاوه بر سرمایه‌گذاری، مدیریت مطلوب عنصری مهم است و تجربه نیز اثرگذاری آن را به اثبات رسانده است.

وی اضافه کرد: در کنار مدیریت و سرمایه‌گذاری، فکر نوین نیز نیاز مجموعه‌های تولیدی و صنعتی است و باید برای افزایش فناوری در واحدهای تولیدی استان بوشهر تلاش کرد.

به گفته استاندار بوشهر با برنامه‌ریزی انجام شده و راهبری معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری، احیای واحدهایی که قابلیت آن را دارند در سال جاری نیز تداوم می‌یابد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر