پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۲۷۱۰
پنجشنبه ۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۲

فکرشهر: سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان گناوه گفت: طرح های اصلاح نوسازی و  بهبود مدیریت توزیع آب در گناوه با ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار عملیاتی شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، محمد رضایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به فعالیت های شبانه روزی، انتظار می رود این طرح ها در ماه‌های آینده به بهره برداری برسد.

وی افزود: اقدامات دولت سیزدهم در تامین آب پایدار بی نظیر بوده است.

سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان گناوه از اجرای طرح بهبود مدیریت توزیع و اتمام طرح منطقه ای شبکه توزیع آب محرم به حرم گناوه خبر داد و تصریح کرد: ایجاد شبکه آب منطقه حرم به حرم در راستای کاهش گلایه شهروندان از دریافت نکردن آب یا افت فشار در این منطقه صورت گرفت که با اتمام آن فشار شبکه توزیع این منطقه بین ۵ تا ۱۰ متر آب افزایش یافت.

رضایی ادامه داد: در بررسی و بازدید میدانی که به همراه مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از این منطقه بعمل آمد شهروندان ساکن از بهبود فشار آب رضایت مطلوبی داشتند.

سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان گناوه بیان کرد: خطوط انتقال و شبکه‌های توزیع آب در شهرستان گناوه نیازمند نوسازی و اصلاح است.

وی ادامه داد: طرح های اصلاح نوسازی و بهبود مدیریت توزیع آب در گناوه نیز به اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال آغاز شده که امیدواریم این طرح ها در ماه‌های آینده به بهره برداری برسد.

رضایی عنوان کرد: طرح های آبی خوبی در سطح شهرستان در حال اجرا است که با بهره برداری از این طرح ها بخش قابل توجهی از مشکلات حوزه آب گناوه مرتفع می شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر