دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کنگان گفت: بر اساس مصوبه مجلس، پرداخت کمک به باشگاه‌ها منع نشده و دست شرکت‌ها، ادارات و منطقه ویژه برای کمک‌های مالی باز است.\n\nبه گزارش فکرشهر، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کنگان در گفتگو با مهر اظهار داشت: از بدو ورود به شهرستان کنگان برای شناسایی توانایی‌ها و پتانسیل‌ها، نشست‌های متعددی با روسای هیئت‌های ورزشی برگزار شده تا از وضعیت آن‌ها آگاهی یابم.\n\nمحمد بحرینی‌نژاد افزود: باوجوداینکه منطقه ویژه پارس جنوبی در این شهرستان واقع‌شده ولی متأسفانه در بخش ورزش در مقایسه با دیگر بخش‌ها کمترین جذب صورت گرفته بود.
کد خبر: ۱۴۳۲۳
جمعه ۱۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۶

فکرشهر: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کنگان گفت: بر اساس مصوبه مجلس، پرداخت کمک به باشگاه‌ها منع نشده و دست شرکت‌ها، ادارات و منطقه ویژه برای کمک‌های مالی باز است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کنگان در گفتگو با مهر اظهار داشت: از بدو ورود به شهرستان کنگان برای شناسایی توانایی‌ها و پتانسیل‌ها، نشست‌های متعددی با روسای هیئت‌های ورزشی برگزار شده تا از وضعیت آن‌ها آگاهی یابم.

\n\n

محمد بحرینی‌نژاد افزود: باوجوداینکه منطقه ویژه پارس جنوبی در این شهرستان واقع‌شده ولی متأسفانه در بخش ورزش در مقایسه با دیگر بخش‌ها کمترین جذب صورت گرفته بود.

\n\n

وی گفت: اگر برکات سفر مقام معظم رهبری نیز وجود نداشت در این بعد از بسیاری از شهرستان‌ها عقب‌مانده بودیم.

\n\n

رئیس ورزش و جوانان کنگان بابیان اینکه بسیاری از باشگاه‌ها، فدراسیون‌ها و هیئت‌های ورزشی از سازمان منطقه ویژه بهره برده‌اند، اظهار داشت:  شهرستان کنگان به‌عنوان میزبان بزرگ صنایع عظیم نفت و گاز از کمترین مزایای این صنایع در حوزه ورزش بهره برده و لازم است در این خصوص توجه بیشتری صورت گیرد.

\n\n

وی گفت: سالن‌های ورزشی در مقطعی در دست افرادی بوده که در سال قریب به ۲۰ میلیون تومان به اداره کل پرداخت کرده‌اند اما شهرستان کنگان از این پرداختی هیچ بهره‌ای نبرده است.

\n\n

بحرینی‌نژاد اظهار داشت: سالن‌ها در اغلب ساعات در دست شرکت‌ها بوده که همین امر موجب نارضایتی عمومی و از بین رفتن امکانات شهرستان بوده که زمین چمن، خنک‌کننده‌ها و کف‌پوش سالن کوثر نمونه بارز این خرابی‌ها است.

\n\n

اعتبار قابل‌توجهی به هیئت‌ها داده نشده است

\n\n

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کنگان گفت: بازسازی زمین چمن، تعمیرات روشنایی سالن‌ها، سرویس‌های بهداشتی، رنگ‌آمیزی سالن کشتی، تکواندو، کریدورها، رنگ‌آمیزی سکوهای تماشاگر، نصب دیواره سنگ‌نوردی، تعمیر خنک‌کننده‌های اداره و سالن کوثر، خرید کولرهای ایستاده، تعمیر ماشین‌های چمن‌زنی، خرید وسایل ژیمناستیک برخی از عمده فعالیت‌های این اداره بوده که می‌توان به آن‌ها اشاره داشت.

\n\n

وی افزود: از سال ۹۱ تاکنون هیچ‌گونه اعتبار قابل‌توجهی به هیئت‌ها داده نشده و با توجه به وضعیت تحریم‌ها، اعتبارات جاری اداره نیز در حد بودجه سال ۸۹-۹۰ است.

\n\n

بحرینی نژاد گفت: بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی که پرداخت کمک به باشگاه‌های غیرحرفه‌ای را منع نکرده است؛ دست شرکت‌ها، ادارات و منطقه ویژه برای کمک‌های مالی باز است.

\n\n

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کنگان افزود: در ورزش‌های انفرادی مانند کشتی، تکواندو، کاراته، کونگ‌فو، بدمینتون و ... می‌توان با اندک توجهی آن‌ها را فعال‌تر کرد و جا برای پیشرفت وجود دارد.

\n\n

پتانسیل بالای کنگان برای ورزش‌های آبی

\n\n

وی اظهار داشت: تیم‌های زیادی از شهرستان کنگان به مراحل کشوری رسیده بودند که به دلیل نبود حمایت‌های مالی یا انصراف داده و یا پس از تحمل سختی‌های فراوان با بدهی‌های زیاد ازهم‌پاشیده شدند و این در حالی است که تیم‌های ورزشی زیادی در استان و خارج از استان تحت پوشش شرکت‌ها و پتروشیمی‌های مستقر در شهرستان کنگان قرار گرفتند و از مزایای آن‌ها بهره بردند.

\n\n

وی بابیان اینکه شهرستان کنگان، منطقه‌ای ساحلی با بیشترین مرز آبی در استان بوشهر است که از ورزش‌های آبی کمترین بهره را برده است، گفت: از سال ۹۲ تاکنون با هیئت قایق‌رانی استان بوشهر برای فعال کردن این هیئت در تماس هستیم.

\n\n

بحرینی نژاد افزود: حتی رئیس این هیئت را برای بازدید به ساحل شهرستان آوردیم و قول حمایت و کمک دادند ولی تاکنون هیچ حمایتی از این هیئت در شهرستان انجام نداده‌اند ولی از محل اعتبارات اداره ۵ قایق خریداری کرده‌ایم.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر