پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۵۱۰۴
چهارشنبه ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۷

فکرشهر: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: در هفته دولت بهره‌برداری از ۸ و اجرای ۱۱ طرح با اعتبار حدود ۸ هزار میلیارد تومان آغاز شد.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، ابوالحسن عالی افزود:از مهمترین طرح‌هایی که اجرای آن‌ها آغاز شد می‌توان به ساماندهی پساب تصفیه‌خانه فاضلاب بوشهر، اجرای شبکه فاضلاب مناطق جنوبی هر بوشهر، خط انتقال آبرسانی کاردانه به مجتمع شنبه و طسوج، قطعه دوم خط انتقال آبرسانی به مجتمع دمیگز در شهرستان دیر و مخزن ۲ هزار مترمکعبی شهر امام حسن اشاره کرد.

وی افزود: قطعه اول آب‌شیرین‌کن سیراف به جم با ظرفیت ۱۰ هزار مترمکعب، ایستگاه پمپاژ و خط انتقال مجتمع بنداروز، مجتمع رستمی – بوالخیر، خط انتقال آب مجتمع چغادک به بنه گز، از جمله طرح‌های افتتاحی بوده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان با اشاره به اجرای طرح‌های حوزه فاضلاب عنوان کرد: عملیات اجرایی قطعه اول شبکه جمع‌آوری فاضلاب مناطق جنوبی شهر بوشهر آغاز شده است و عملیات اجرایی قطعه دوم نیز در آینده آغاز می‌شود.

عالی با اشاره به شروع عملیات اجرایی یک ایستگاه پمپاژ در دیلم، گفت: هم اکنون شبکه جمع آوری فاضلاب ۴ محل شمال شهر بوشهر در مدار قرار دارد و افزون بر ۹۸ درصد عملیات اجرایی آن به پایان رسیده است و تنها مناطق محدودی در جنوب غربی این منطقه باقی مانده که آن هم به شبکه جمع آوری فاضلاب متصل خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر