جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: شاکر محیسن اظهار داشت: آموزش و پرورش و دستگاه تعلیم و تربیت یک نهاد مهم و تاثیرگذار و تعیین کننده است و رسیدگی به مشکلات حوزه آموزش و پرورش باید مهم‌ترین دغدغه مسئولان باشد.\n\nبه گزارش فکرشهر، وی افزود: سرکشی به مدارس و شناخت مشکلات تعلیم و تربیت و رفع دغدغه‌های اساسی معلمان و دانش‌آموزان از برنامه‌های اداره آموزش و پرورش کنگان است که امیدوار هستیم با تلاش بیشتر و موثرتر به بخش مهمی از اهداف مورد نظر برسیم.
کد خبر: ۱۶۴۵۲
دوشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۹

فکرشهر: شاکر محیسن اظهار داشت: آموزش و پرورش و دستگاه تعلیم و تربیت یک نهاد مهم و تاثیرگذار و تعیین کننده است و رسیدگی به مشکلات حوزه آموزش و پرورش باید مهم‌ترین دغدغه مسئولان باشد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، وی افزود: سرکشی به مدارس و شناخت مشکلات تعلیم و تربیت و رفع دغدغه‌های اساسی معلمان و دانش‌آموزان از برنامه‌های اداره آموزش و پرورش کنگان است که امیدوار هستیم با تلاش بیشتر و موثرتر به بخش مهمی از اهداف مورد نظر برسیم.

\n\n

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کنگان خاطر نشان کرد: توجه به پژوهش و تحقیق در مدارس کمرنگ شده و باید با برنامه‌ریزی اصولی و با نظر کارشناسان برجسته در راستای نهادینه کردن فرهنگ پژوهش در مدارس اقدام کنیم.

\n\n

محیسن تصریح کرد: دانش‌آموزان شهرستان کنگان استعداد و توانمندی بسیار بالایی دارند و توجه بیشتر به کیفیت تعلیم و تربیت و نهادینه کردن فرهنگ مطالعه و تحقیق در مدارس گامی در راستای موفقیت این عزیزان است.

\n\n

وی بیان کرد: ایجاد و تجهیز کتابخانه‌های تخصصی در مدارس و فرهنگ‌سازی برای استفاده بیشتر و موثرتر دانش‌آموزان از این ظرفیت‌ها در واقع گامی در راستای بهبود وضعیت تحصیلی دانش‌آموزان به شمار می‌رود.

\n\n

به نوشته فارس، مدیر آموزش و پرورش کنگان از تجهیز و راه‌اندازی 82 کتابخانه تخصصی در مدارس کنگان خبر داد و گفت: با همکاری فرمانداری شهرستان کنگان با آموزش و پرورش این مهم محقق می‌‌شود که گامی در راستای توسعه فرهنگ مطالعه در مدارس است.

\n\n

محیسن یادآور شد: در واقع پس از کسب مقام نخست جشنواره شهید رجایی، توجه بیشتری به آموزش و پرورش شده و کسب این موفقیت به همت همه کارکنان بوده و امسال با توجه به وضعیت بودجه، آموزش و پرورش از جمله دستگاه‌هایی بود که خوب دیده شد و لازم است از مسئولان ارشد شهرستان کنگان تقدیر کنیم.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر