جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیر حوزه‌های علمیه کشور و نماینده استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: اصل امر به‌معروف و نهی از منکر دو اصل فراموش‌شده در جامعه است و اقدام امر به‌معروف و نهی از منکر متوجه کل امت‌های اسلامی است.\n\nبه گزارش فکرشهر، آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری ظهر امروز در جمع مردم شهر بردستان اظهار داشت: در دوران غیبت، شیعیان چه آن‌هایی که در جامعه دارای مسئولیت هستند و چه آن‌ها که دارای هیچ مسئولیتی نیستند باید حفظ دین یکی از مسائل مهم و اساسی آن‌ها باشد.
کد خبر: ۱۷۲۷۹
شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۸

فکرشهر: مدیر حوزه‌های علمیه کشور و نماینده استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: اصل امر به‌معروف و نهی از منکر دو اصل فراموش‌شده در جامعه است و اقدام امر به‌معروف و نهی از منکر متوجه کل امت‌های اسلامی است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری ظهر امروز در جمع مردم شهر بردستان اظهار داشت: در دوران غیبت، شیعیان چه آن‌هایی که در جامعه دارای مسئولیت هستند و چه آن‌ها که دارای هیچ مسئولیتی نیستند باید حفظ دین یکی از مسائل مهم و اساسی آن‌ها باشد.

\n\n

وی با بیان اینکه حفظ دین، ایمان، باورها و آرمان‌ها در عصر غیبت با توجه به شرایط کنونی دشوار است، گفت: سبک زندگی اسلامی خودمان را باید بر اساس خداباوری و تلاش در جهت فهم دین زینت ببخشیم.

\n\n

حسینی بوشهری خاطرنشان کرد: در دورانی که دشمن با تلاش خود سعی در سست کردن باورهای دینی و اعتقادی جوانان از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای دارد باید مبانی اعتقادی خودمان را حفظ و تقویت کنیم.

\n\n

مدیر حوزه‌های علمیه کشور و نماینده استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری، افزود: شناخت امام زمان در همه زمان‌ها واجب است اما در عصر غیبت این موضوع واجب‌تر خواهد بود و با گسترش اطلاعات دینی و احکام الهی می‌توانیم به وظایف خودمان درست عمل کنیم.

\n\n

وی بصیرت و شناخت صحیح از امام عصر (عج) را مهم‌ترین ابزار حفظ دین و سلامت انسان عنوان کرد و گفت: شناخت صحیح و یقین قوی به امام زمان (عج) در دوران غیبت از ابزارهای مهم حفظ دین و سلامت انسان است که متأسفانه، شناخت ناصحیح از آن امام همام را می‌توان از مهم‌ترین مشکلات جامعه بشری عنوان کرد.

\n\n

به نوشته ی فارس، حسینی بوشهری بابیان اینکه انتظار فرج به پویایی و حرکت و شتاب نیاز دارد و برنامه‌ریزی می‌طلبد و به معنی ساکت بودن و آینده را تنها رصد کردن نیست، تصریح کرد: انتظار باید بعد اعتقادی ما را محکم کند و اخلاق دینی را در جامعه پیاده کند.

\n\n

حسینی بوشهری بابیان اینکه جمهوری اسلامی ایران باید زمینه‌ساز حاکمیت بقیةالله باشد گفت: ایجاد آگاهی و آمادگی جامعه بشری برای حقّ و حقیقت و مخالفت جدی با ظلم و جور یکی از زمینه‌های مهم برای ظهور آن حضرت است و این مهمّ بر عهده همه ما مسلمانان و شیعیان است.

\n\n

مدیر حوزه‌های علمیه کشور و نماینده استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: اصل امر به‌معروف و نهی از منکر دو اصل فراموش‌شده در جامعه است و اقدام امر به‌معروف و نهی از منکر متوجه کل امت‌های اسلامی است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر