دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه برازجان خواستار تشکیل ستاد دائمی همایش پیاده‌روی ولایت در دشتستان شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام حسن مصلح در سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی دشتستان اظهار داشت: دشتستان دارای فرهنگ غنی و ارزشمندی است و توسعه زیرساخت‌های فرهنگی موجبات تقویت این فرهنگ نیز می‌شود.\n\nوی افزود: توجه به فرهنگ عمومی و گسترش فرهنگ اصیل اسلامی و قرآنی در جامعه امری لازم و ضروری است و به فضل خدا در این مسیر نهایت توان و ظرفیت موجود را به کار بسته‌ایم.
کد خبر: ۱۷۸۹۲
دوشنبه ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰

فکرشهر: امام جمعه برازجان خواستار تشکیل ستاد دائمی همایش پیاده‌روی ولایت در دشتستان شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام حسن مصلح در سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی دشتستان اظهار داشت: دشتستان دارای فرهنگ غنی و ارزشمندی است و توسعه زیرساخت‌های فرهنگی موجبات تقویت این فرهنگ نیز می‌شود.

\n\n

وی افزود: توجه به فرهنگ عمومی و گسترش فرهنگ اصیل اسلامی و قرآنی در جامعه امری لازم و ضروری است و به فضل خدا در این مسیر نهایت توان و ظرفیت موجود را به کار بسته‌ایم.

\n\n

امام جمعه برازجان ضمن قدردانی از تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان دشتستان که در برگزاری تجمع اربعین حسینی و همایش پیاده روی ولایت همکاری کردند یادآور شد: به منظور هر چه باشکوه‌تر برگزار کردن این مراسم و همایش‌ها در سال آینده باید مشکلات و کمبودها برطرف شود.

\n\n

مصلح بیان کرد: به هر میزان که در راستای گسترش فرهنگ دینی در جامعه اهتمام بیشتری داشته باشیم به موفقیت و رشد بیشتری نیز می‌رسیم و باید فرهنگ اصیل اسلامی را در جامعه حاکم کنیم.

\n\n

امام جمعه برازجان خواستار تشکیل ستاد دائمی همایش پیاده‌روی ولایت در دشتستان شد و گفت: این پیاده‌روی با حضور یکصدهزار نفر برگزار شد و باید با تشکیل ستاد دائمی در راستای گسترش این فرهنگ همت کنیم.

\n\n

مصلح بر بُعد معنوی، مذهبی و فرهنگی همایش تأکید و خواستار نگاه استانی مدیران به این برنامه عظیم فرهنگی شد.

\n\n

وی ابراز داشت: شورای فرهنگ عمومی شهرستان، عملکرد مطلوبی داشته و امیدوار هستیم، مصوبات این شورا ضمانت اجرایی لازم را داشته باشند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر