جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر/ طنز؛
فکرشهر: همانطور که در بالا هم نوشتم، این مطلب در ساعت 18:10 تا 18:40 روز شنبه، 8 اسفند نوشته شده‌است. بنا بر یکی از قوانین ریاضی به نام قانون «ساعت شیش و نیم، چهار ساعت قبل از ساعت ده و نیمه»، می‌توان نتیجه گرفت این ...
کد خبر: ۱۹۷۷۴
دوشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۶:۲۹

فکرشهر ـ کمال ابراهیم زاده: الان، یعنی ساعت 18:10 روز شنبه، 8 اسفند، در مرحله‌ی «آرای داده شده رسمی و قطعی نیستند» و «آرای رسمی به زودی اعلام خواهند شد» هستیم. علی رغم جمع زدن‌ها و درصد گرفتن و «به این زنگ بزن از اون بپرس»‌هایی که دیشب تا ساعت 4 صبح داشتیم، و همینطور ستاد گردی‌ها و تحلیل خواندن‌ها و «به نظرت کی رای میاره؟» پرسیدن‌هایی که در این روز‌های قبل از انتخابات، انجام دادیم، هنوز از استرس خوابمان نمی‌برد و منتظر اعلام نتایج تهران هستیم. مشارکت آن قدر بوده که احساس کنیم یک بار دیگر، یک کار حماسی انجام دادیم (علی رغم اینکه صدا و سیما آهنگ Conquest Of Paradise یا آهنگ «ایران‌ای سرای امید» رو دیروز پخش نکرد) ولی خب... باید ببینیم چه می‌شود. شما فقط این رو داشته باشین که همین شاعر «ایران‌ای سرای امید» هم با واکر آمده است به یک حوزه‌ای و اسم‌های درون لیست را نوشته است و رای خودش را به صندوق انداخته است (یک بارک الله بگویید، حالا یک دعا هم بکنید که خدا این سایه‌ی آقای «سایه» را از سر ما کم نکند). نکاتی که در زیر نوشته شده اند، توضیحاتی هستند بر آنچه در روز انتخابات، قبل از روز از انتخابات و بعد از روز انتخابات بر ما و بقیه گذشت، و مثل تمامی اعداد و نوشته‌هایی که الان به گوش و گوشی آدم می‌رسند، هیچ کدام قطعی و رسمی نیستند:

\n\n

1- به علت از خود گذشتگی‌های فراوان شورای نگهبان، چه در این انتخابات اصول گرایان رای بیاورند، چه اصلاح طلبان رای نیاورند، چه اصول گرایان رای بیاورند، از نظر منطقی هیچ کسی نمی‌تواند هیچ حرفی در مورد پایگاه اجتماعی اصلاح طلبان و اصول گرایان بزند (غیر از این دو تا حرفی که خودم الان پایین می‌زنم).

\n\n

2- علی رغم از خودگذشتگی‌های فراوان شورای نگهبان، اگر اصول گرایان در این انتخابات رای بیاورند، نمی‌توان گفت اصول گرایان پایگاه مردمی زیادی دارند، اما اگر اصول گرایان در انتخابات رای نیاورند هم نمی‌توان گفت اصول گرایان پایگاه مردمی زیادی دارند.

\n\n

3- علی رغم از خودگذشتگی‌های فراوان شورای نگهبان، اگر اصلاح طلبان در این انتخابات رای نیاورند، نمی‌توان گفت اصلاح طلبان پایگاه مردمی زیادی ندارند، اما اگر اصلاح طلبان در این انتخابات رای بیاورند به راحتی می‌توان گفت که اصلاح طلبان در بین مردم از پایگاه اجتماعی خوبی برخوردارند.

\n\n

4- علی رغم از خودگذشتگی‌های فراوان... آقای کوچک زاده، شما برو ته صف.

\n\n

5- مثل اینکه روز جمعه آقای کوچک زاده در حسینیه‌ی ارشاد برای پاسخگویی به سوالات مردم حاضر شده اند و با سوالات پی در پی و رگبار مانند و قطاری مردم هم مواجه شده اند. چون سوال‌هایی که از ایشان شده است، بسیار زیاد بوده اند، آقای کوچک زاده به برخی از سوالات Short Answer داده اند، برای برخی از موارد Short Proof آورده اند، و برای مواردی که نمی‌توانسته اند یک Short Proof بیاروند، یک Counterexample یا همان مثال نقض آورده اند.
\nمثلا یک نفر از ایشان پرسیدند: «چرا مثل رسایی رد صلاحیت نشدید؟» و آقای کوچک زاده هم با آوردن یک Short Proof گفته اند: «چون من استعفا دادم». یا یک نفر دیگر از ایشان پرسیده اند: «با چه اعتماد به نفسی آمدید؟» و ایشان با دادن یک Short Answer گفته اند: «بله». و بعد کسی که این سوال را ازشان پرسیده بودند، گفتند: «جواب با چه اعتماد به نفسی آمدید که نمی‌شه بله!» و آقای کوچک زاده هم گفته اند: «خب پس نه خیر». بعد دوباره کسی که این سوال را ازشان پرسیده بودند، گفته اند: «اینم جوابش نیست!» و آقای کوچک زاده گفته اند: «خب یه مثال نقض بزنم؟» و دوباره کسی که این سوال را ازشان پرسیده بودند، گفته اند: «نه جوابش این هم نیست». آقای کوچک زاده هم گفته اند: «حالا استاد شما یه کمکی بکن، من این رو خونده بودم از تو جزوه» و بعد کسی که این سوال را ازشان پرسیده بودند، گفته اند: «خب باید بیشتر می‌خوندی، حالا من یه بیست و پنج صدمی رو بهت می‌دم، ولی اگه پایان ترم رو هم اینطوری بدی می‌افتیا».
\nآقای کوچک زاده سوال دیگری درباره‌ی اینکه چرا در مجلس دهم با احمدی نژاد مخالفت نمی‌کرده را هم بی پاسخ گذاشت، و مشخص شد که اگر دو جلسه‌ی دیگر غیبت کند و هوم وورک هایش را هم تحویل ندهد، با نمره‌ی 7.5 افتاده و به امید Curve هم نباید باشد.

\n\n

6- چه در خانواده، چه در سیاست، چه در هرگونه کنش اجتماعی دیگری، احترام بزرگتر واجب است و در نتیجه احترام خیلی بزرگتر، خیلی واجب تر. پس هر نتیجه‌ای که از مجلس خبرگان تهران بیرون آمد، هیچ کسی حق ندارد روی هیچ کس دیگری جوک بسازد.

\n\n

7- اگر در حال حاضر یک فرد اصول گرا نماینده‌ی مردم بوشهر باشد و بعد یک فردی که مورد حمایت شورای هماهنگی اصلاح طلبان قرار دارد، به عنوان نماینده‌ی جدید مجلس انتخاب شود، آیا ما اجازه داریم روش‌های دوشنبه و در بازه‌ی زمانی 4 تا 6 بعد از ظهر فرض کنیم «در شهر بوشهر اصلاح طلبان از اصول گرایان بیشترند»؟

\n\n

8- بنا بر آخرین اطلاعات به دست آمده... آقای کوچک زاده، شما برو ته صف.

\n\n

9- در این انتخابات، انداختن تک رای عملی کاملا غیر اخلاقی است و هر کسی باید غیر از نام خودش، نام دو نفر دیگر را هم بنویسد. هر کسی این کار را نکند، خیلی آدم بدی است.

\n\n

10- جناب آقای رسول منتجب نیا، قائم‌مقام حزب اعتماد ملی، چند روز قبل از انتخابات ادعا کردند که قرار است جریانی خاص از سراسر کشور 1000000 نفر را برای رای گیری یا رای دهی به تهران بفرستد. در همین راستا، وزیر کشور گفتند سه اتوبوس را که برای رای گیری یا رای دهی از قم راهی تهران بودند، برگردانده (یا همان «اگه یه بار دیگه از این کارا کردین، دیگه نکردین») شده‌اند و من در اینجا به ایشان و تمامی مسئولین مرتبط آفرین و خسته نباشید می‌گویم و از ایشان این پرسش را دارم که آیا واقعا این مسئله‌ی 1000000 نفر حقیقت داشته یا نه؟ اگر داشته، سرنوشت آن 24997 اتوبوس دیگر... آقای کوچک زاده، آقای کوچک زاده، صد بار گفتم برو ته صف. خب برو دیگه.

\n\n

11- با چک کردن‌های پیاپی تلفن همراه، تماس‌های گرفته شده، پیامک‌های ارسال شده و تمامی بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که نه تلگرام، نه واتس آپ، نه پیامک‌های دریافتی و ارسالی، و نه آنتن گوشی‌های تلفن همراه، هیچ کدام قطع نشدند و جا دارد همه با هم بگوییم: آفرین به نسل سوم اینترنت ایرانسل، ماشالله، ماشالله.

\n\n

12- همانطور که در اینجا هم بار‌ها گفته ام، یکی از مهم ترین مکان‌های جهان، «ته صف» است (آفرین آقای کوچک زاده، همونجا وایستا) و تا این لحظه‌ای که من دارم این مطلب را می‌نویسم، یعنی ساعت 18:20 روز شنبه، 8 اسفند، آقای مصباح یزدی در ته صف انتخابات مجلس خبرگان قرار دارند و این مسئله به این معنی است که اگر... آقای کوچک زاده، مگه نگفتم همون ته صف سر جات بایست؟ باز اومدی جلو که، برو ته صف، ته صف.

\n\n

13- روز جمعه گفته شد بنا بر گزارش‌های رسیده و همینطور برخی گزارش‌های نرسیده، آقایان مهدی کروبی، میرحسین موسوی و خانم زهرا رهنورد، رای خود را به صندوق رای انداخته اند. البته امروز دادستانی تهران خبر رای دادن مهدی کروبی را تکذیب کرد، و به همین علت ما انتظار تکذیب شدن خبر رای دادن آقای میرحسین موسوی و خانم زهرا رهنورد را نیز داریم، ولی تا این لحظه‌ای که من دارم این مطلب را می‌نویسم، یعنی ساعت 18:24 روز شنبه، 8 اسفند، چنین مسئله‌ای تکذیب یا تایید نشده است.

\n\n

14- دوستان عزیز، متوجه باشند که ساز و کار انتخاباتی در ایران به گونه‌ای است که اصلا تقلب در آن جایی ندارد. اوکی؟ اوکی؟ قبول داری؟ قبول کردی؟ خوبه. حالا مقام‌های دهم، دوازدهم و شانزدهم مبارکتون باشه.

\n\n

15- با سر زدن‌ها و مراجعه به سایت‌های خبری در روز انتخابات و همینطور قبل از باز شدن صندوق‌های رای مشخص شد که هیچ سایتی هیچ خبری در مورد نتیجه‌ی انتخابات را کار نکرده است، و هیچ سایتی هم یک دفعه‌ای یک خبری را نگذاشته که بعد هم خبر را حذف کند. البته فارس نیوز دوباره یک خبری را گذاشت و حذفش کرد ولی خب... اشکالی ندارد، بنده که هیچ شائبه‌ای برایم به وجود نیامده.

\n\n

16- این انتخابات «نه» به «انگلیس» است. به علاوه، دهم شدن یک نفر در این انتخابات، «نه» به «اول تا نهم شدن» او است. دوازدهم شدن یک نفر، «نه» به «اول تا یازدهم شدن» او است. شانزدهم شدن یک نفر، «نه» به «اول تا پانزدهم شدن» او و «آره» به «خدا کنه یه کم دیگه نفرات بعدی رای بیارن تا این طرف شانزدهم هم نشود» است. اگر هم بیشتر شدن این افراد که دیگه هیچ، شما به کمک استقرا نتیجه بگیر n ام شدن یک نفر، «نه» به «اول تا n – 1 ام شدن» اوست. اگر هم کس یا کسانی یا یک سه نفری اول تا شانزدهم هم نشدند به راحتی می‌توان گفت... ته صف، ته صف، ته صف، ته صف، ته صف، ته صف.

\n\n

17- علی رغم پیروزی‌های به دست آمده و انشالله به دست آمده، در این انتخابات ما با کسانی مواجه بودیم که زمانی که رتبه‌ی کنکورشان بالای 50000 منطقه‌ی یک، دو یا سه می‌شود، حاضرند 100 تا کد را در سامانه‌ی انتخاب رشته وارد کنند، ولی همین افراد حاضر نیستند اسم 30 نفر یک جا و 16 نفر دیگر، به علاوه‌ی کد هایشان را در برگه تعرفه‌ی خود بنویسند. این افراد کاملا حق دارند چنین کاری بکنند ولی... عزیز دل من، انتخاباته، مسئولیت آینده‌ی دو تا مجلس بر گردنته، یه کم بیشتر حوصله داشته باش.
\nدر هر حال، از تمامی مشارکت کنندگان در انتخابات متشکریم، و در صورت اعلام پیروزی در ساعت 22 امشب و اعلام یک پیروزی دیگر در دو سه روز آینده، این پیروزی را به تمامی مشارکت کنندگان و حامیان حق تقدم در صفوف، که جای ما را در تهران سبز کردند، تبریک می‌گوییم.

\n\n

نکته: همانطور که در بالا هم نوشتم، این مطلب در ساعت 18:10 تا 18:40 روز شنبه، 8 اسفند نوشته شده‌است. بنا بر یکی از قوانین ریاضی به نام قانون «ساعت شیش و نیم، چهار ساعت قبل از ساعت ده و نیمه»، می‌توان نتیجه گرفت این مطلب چهار ساعت قبل از ساعت ده و نیم نوشته شده‌است. بنا بر یکی دیگر از قوانین ریاضی به نام «هیفده بزرگتر از شونزده هست» من حرف زیادی ندارم بزنم غیر از اینکه... شُله آقا... شُله... شُله... بیا... آااااه... آه... بزن دست قشنگه رو... ها ماشالله... همه با هم بگین: هوی مبارک... هوی مبارک... هوی مبارک...

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر