جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۴۸۷۹
يکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۶

فکرشهر: رئیس اداره صنایع معدنی اداره کل صنعت معدن و تجارت استان بوشهر گفت: همه واحد‌های تولیدی نسبت به ثبت و خود اظهاری برنامه تولید ماهیانه در سال ۱۴۰۳ اقدام کنند.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، پریسا کازرونی اظهار داشت: این واحد‌ها بر اساس ظرفیت‌های بالقوه موجود در پروانه بهره برداری و عملکرد سال‌های ۱۴۰۰، ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ از طریق سامانه جامع تجارت به آدرس www.ntsw.ir با نقش تاجر داخلی در اسرع وقت اقدام کنند.

وی عنوان کرد: باتوجه به درخواست وزارت صمت و ضرورت برنامه ریزی برای تامین مواد اولیه و کالا‌های مورد نیاز کشور در سال آینده لازم است کلیه‌ی واحد‌های تولیدی صنایع معدنی شامل واحد‌های تولیدی سیمان، شن و ماسه، بتن آماده و قطعات بتنی، گچ و آهک و ... نسبت به ثبت و خود اظهاری برنامه‌ی تولید ماهیانه در سال ۱۴۰۳ بر اساس ظرفیت‌های بالقوه‌ی موجود در پروانه بهره برداری و عملکرد سال‌های ۱۴۰۰، ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ از طریق سامانه جامع تجارت به آدرس www.ntsw.ir با نقش تاجر داخلی در اسرع وقت اقدام کنند.

کازرونی افزود: فایل راهنمای تصویری جهت اظهار برنامه تولید از طریق آدرس اینترنتی www.info.ntsw.ir بخش مستندات تجارت داخلی / ثبت برنامه‌ی تولید قابل دانلود و استفاده می‌باشد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر