چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۵۲۶۵
پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۳

فکرشهر: مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی استان بوشهر از رفع تداخل ۲ پلاک در کمیسیون رفع تداخلات استان خبر داد، گفت: چهار هزارو ۲۵۹ هکتار اراضی غیر ملی در استان بوشهر تثبیت شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد مشایخی ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پلاک‌های گزبلند و بویری از شهرستان دشتستان در کمیسیون رفع تداخلات استان مطرح و پس از تبادل نظر تصمیمات قانونی اتخاذ شد.

مدیر امور ارضی جهاد کشاورزی استان بوشهر ادامه داد: این پلاک‌ها پس از طرح در کارگروه رفع تداخلات شهرستان و تأیید نقشه تجمیعی توسط اعضا کارگروه به دبیرخانه کمیسیون استان ارسال شده است که جهت تهیه نقشه نهایی، کمیته تفسیر عکس هوایی استان نسبت به بررسی نقشه تجمیعی و بررسی آثار کشت در لایه‌های تداخلی اقدام کرده و جهت تصمیم گیری نهایی در کمیسیون استان مطرح شد.

وی تصریح کرد: با نظر اعضا کمیسیون استان چهار هزار و ۲۵۹ هکتار اراضی غیر ملی و ۲ هزار و ۷۶۰ هکتار ارضی ملی تثبیت و جهت اصلاح سوابق و نقشه‌ها ابلاغ خواهد شد.

مشایخی تصریح کرد: اهمیت موضوع رفع تداخلات اراضی به ویژه اختلافات موجود بین دولت و کشاورزان در مورد تداخلات اراضی ملی، دولتی و مستثنیات یکی از مسائل مورد تاکید مسئولان اجرای رفع تداخلات است و تداخلات اراضی و اختلافات مالکیتی موجود بین اشخاص و یا بین اشخاص و دولت یکی از مسائل مهم در حوزه مدیریت زمین است و باید اجرای رفع تداخلات تسریع یابد و در عین حال دقت لازم در تفسیر جهت جلوگیری از تضییع حقوق مردم و دولت را مدنظر قرار داد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر