شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۶۱۰۹
پنجشنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۰

فکرشهر: بخشدار سعدآباد گفت: تلاش‌ها و برنامه‌ریز‌های دولت ایران قوی در ابعاد مختلف به ویژه در جلب خدمت به مردم و اعتماد عمومی روند قابل قبولی دارد.

به گزارش فکرشهر از مهر، حمزه امین نژاد عصر پنج شنبه در نشست شورای اداری بخش سعدآباد ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و سال جدید، اظهار داشت: سال ۱۴۰۳ برای تمام مسئولان دستگاه‌های اجرایی، سال اهتمام مضاعف جهت تحقق شعار مقام معظم رهبری با هدف جهش تولید و مشارکت مردم مهم است.

وی افزود با توجه به شرایط خاص منطقه و ایجاد تنگنا‌های اقتصادی از سوی آمریکا و دیگر کشور‌های همراه، سعی بر این داشته‌اند و دارند که با ایجاد محدودیت‌های معاملاتی در سطح بین المللی عرصه را بر مردم ایران اسلامی تنگ و در این سیاست خصمانه بتوانند از رهگذر معیشت، نارضایتی عمومی را برجسته کنند که به لطف خداوند، تدابیر مقام معظم رهبری و تلاش‌های دولت سیزدهم و همراهی مردم برنامه آن‌ها همانند همیشه به سرانجام نخواهد رسید.

بخشدار سعدآباد ضمن محکوم کردن حمله تروریستی اسرائیل غاصب به محل ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه و شهادت چند تن از سرداران و مستشاران نظامی ایران گفت: این حملات ناشی از شکست رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی است.

وی ادامه داد: از آحاد مردم بخش سعدآباد دعوت می‌شود که با شور و شوق بیشتر از سال گذشته در مراسم راهپیمایی روز قدس، حضور خود را در محو اسرائیل جنایتکار به جهانیان به ویژه آمریکا به نمایش بگذارند.

وی گفت: تلاش‌ها و برنامه ریز‌های دولت ایران قوی در ابعاد مختلف به ویژه در جلب خدمت به مردم و اعتماد عمومی روند قابل قبولی دارد و ابراز امیدواریم که در سال‌جاری شتاب توسعه و خدمات مطلوب‌تر به مردم ضمن تعامل متقابل مسیر زندگی ملت ایران هموارتر از پیش به سرانجام بهتر و بیشتری نائل شود.

رئیس شورای اداری بخش سعدآباد ضمن تشکر از خدمات ۱۰ ماهه «صدیقه یزدانی» در سمت سرپرست شهرداری سعدآباد، برای شهردار جدید این شهر آرزوی توفیق کرد و شتاب در توسعه شهری و جبران عقب ماندگی‌های حوزه شهری با رویکرد تعامل با صاحب نظران، شفافیت و قاطعیت در تصمیم گیری‌ها و روند مسیر خدمات رسانی به شهروندان توصیه کرد.

بخشدار سعدآباد بیانن کرد: انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ که با تعامل بسیار خوب هیأت اجرایی، نظارت و دیگر عوامل برگزاری در سطح بخش توانست بدون هیچ گونه حاشیه‌های جانبی و به دور از جانبداری از کاندیدای خاصی در سطح شهرستان دشتستان، رضایت مسؤولان ارشد در استانداری بوشهر و فرمانداری دشتستان را در راستای جلب اعتماد عمومی کسب کند نقطه عطفی در تقویت امانت داری حق الناس بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر