چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی «فکرشهر»
به گزارش «فکرشهر»، پس از خاتمه کار شعیب بحرینی از سمت شهرداری، اعضای شورا، «اسماعیل رضایی» را که یکی از پرسنل باسابقه شهرداری است، با اکثریت آرا به سمت سرپرست شهرداری خارگ انتخاب کردند...
نویسنده : آذر حسینی
کد خبر: ۲۰۰۶۷۲۷
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۱
فکرشهر

 خاتمه کار «شعیب بحرینی» به عنوان شهردار خارگ در جلسه ۹ اردیبهشت ماه شورای شهر پس از نزدیک به سه سال حضور در این سمت، اعلام شد. اعضای شورا می‌گویند بحرینی که در جلسه شورا در تاریخ ۳۰ امرداد ۱۴۰۰ به سمت شهردار انتخاب شده بود، بازنشسته شده است.

به گزارش «فکرشهر»، پس از خاتمه کار شعیب بحرینی از سمت شهرداری، اعضای شورا، «اسماعیل رضایی» را که یکی از پرسنل باسابقه شهرداری است، با اکثریت آرا به سمت سرپرست شهرداری خارگ انتخاب کردند.

انتخاب «اسماعیل رضایی» که بومی و از شهروندان اهل سنت خارگ است، تقدیر امام جمعه را هم باعث شده است. «شیخ احمد کنعانی»، امام جمعه اهل سنت خارگ، این انتخاب را در راستای «تقریب مذاهب» عنوان و از شورای شهر برای این انتخاب تقدیر کرده است.

شهردار خارگ برکنار شد/ تقدیر امام جمعه اهل سنت خارگ از انتخاب «اسماعیل رضایی» به عنوان سرپرست

در بخشی از متن تقدیر «شیخ احمد کنعانی» آمده:

«إِنَّ أَکْرَمَکُمْ عِندَ اللهِ أَتْقَاکُمْ

باتوجه به انتخاب یکی از برادران اهل سنت جزیره با سابقه مدیریتی قوی و مجرب در شهرداری از سوی شورای اسلامی شهر به سرپرستی شهرداری خارگ، لازم می‌دانم از انتخاب شورای شهر خارگ که با عنایت به فرمایش ارکان نظام مبنی بر تقریب مذاهب اصل را بر شایسته سالاری قرار دادند، تقدیر و تشکر نمایم.

امید آن است جناب اسماعیل رضایی در دوره کوتاه مسوولیت خطیری که به عهده دارند با حسن عملکرد خود طبق قوانین نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحت زعامت مقام عظمای ولایت موجب تحکیم وحدت مذاهب و اقوام و رضایتمندی هر چه بیشتر مردم را فراهم نماید و از خداوند رحمان نیز توفیق هرچه بیشتر اعضای شورای شهر را در خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهانم.

شیخ احمد کنعانی
امام جمعه اهل سنت خارگ»

 

منبع: فکرشهر
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر