شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۷۶۰۴
سه‌شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۷

فکرشهر: فرماندار دشتستان گفت: مصوبات شورای ترافیک دشتستان نباید روی کاغذ بماند و در سریع‌ترین زمان اجرایی شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد بنافی در نشست شورای ترافیک شهرستان دشتستان اظهار کرد: مصوبات شورای ترافیک این شهرستان را حتماً در اسرع وقت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن اجرایی کنید.

وی با بیان اینکه مصوبات شورای ترافیک نباید روی کاغذ بماند، افزود: جلسات شورای هماهنگی ترافیک شهرستان به منظور بررسی مسائل و مشکلات حوزه ترافیکی و حمل و نقل و ارائه راهکار‌های لازم و اجرایی تشکیل می‌شود و مصوبات این جلسات جنبه عملیاتی دارد.

فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: دستگاه‌های متولی بویژه شهرداری‌ها و ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و راه و شهرسازی باید با همکاری و هماهنگی سایر دستگاه‌ها اهتمام جدی در راستای تحقق مصوبات داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه برخی از موضوعات ترافیکی جنبه حیاتی و بسیار مهمی برای شهرستان و مردم دارد، گفت: باید به این مقوله توجه جدی داشته باشیم، زیرا عدم اجرای یک طرح و مصوبه علاوه بر ایجاد نارضایتی عمومی در سطح جامعه تبعات جبران ناپذیری به دنبال خواهد داشت.

بنافی تصریح کرد: وقوع تصادفات و سوانح در جاده‌ها و همچنین در داخل محدوده شهر که ناشی از قصور و عدم اقدام یک دستگاه اجرایی باشد موجب مسئولیت مدنی است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر