سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۷۶۷۰
شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۱

فکرشهر: فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک شناور حامل محموله و تجهیزات مختلف قاچاق در نوار ساحلی استان بوشهر خبر داد و گفت: از این شناور به ارزش ۳.۲ میلیارد تومان انواع کالا‌ها و تجهیزات قاچاق کشف شد.

به گزارش فکرشهر از پلیس، سرهنگ یدالله خسروی با تاکید بر رصد تمام شناور‌ها در مرز دریایی خلیج‌فارس و نوار ساحلی استان اظهار داشت: استان بوشهر با مشارکت مردم ساحل‌نشین و مرزدار از امنیت پایداری برخوردار و همکاری مردم ستودنی است.

وی توجه به استیفای حقوق دولت و مردم را در اولویت برنامه مرزبانی استان بوشهر دانست و بیان کرد: خبرنگاران در تحقق اهداف مرزبانی نقش مهم و قابل توجهی دارند و در ایجاد احساس امنیت در بین مردم از جایگاه مهمی برخوردار هستند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر با اشاره به اینکه برخورد با قاچاق کالا، سوخت و مواد مخدر در اولویت برنامه‌ها است تاکید کرد: برخورد با صید غیرمجاز در خلیج‌فارس از جمله صید مخرب ترال یکی دیگر از اولویت‌های فرمانده مرزبانی است.

سرهنگ خسروی از شناسایی محموله کالا قاچاق در مرز دریایی خلیج‌فارس استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: با تشدید اقدامات کنترلی و رصد و اشراف اطلاعاتی، مرزبانان استان بوشهر موفق شدند یک فروند شناور حامل کالا‌های قاچاق را توقیف کنند.

وی افزود: از این شناور انواع کالا و تجهیزات شامل انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم الکترونیکی، برقی، تجهیزات منزل و دیگر اقلام کشف شد.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر ارزش محموله قاچاق کشف شده را ۳.۲ میلیارد تومان اعلام و گفت: در این عملیات ضمن معرفی ۲ متهم به مقام قضایی شناور حامل قاچاق توقیف شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر