شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۷۸۹۳
چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۱

فکرشهر: رییس پلیس آگاهی استان بوشهر از شناسایی و دستگیری ۱۱۲ سارق و کشف ۲۳۹ دستگاه وسایل نقلیه سرقتی در فصل اول سال جاری خبر داد.

به گزارش فکرشهر از پلیس، سرهنگ کارآگاه جوشن سهرابی در جمع خبرنگاران خاطر نشان کرد: به دنبال فراوانی وقوع سرقت موتورسیکلت در سطح حوزه استحفاظی و انتظار به حق شهروندان و اصحاب رسانه در مقابله جدی با سارقان این سرقت‌های مهم، در برنامه ریزی و تلاش‌هایی که توسط همکاران در دوایر تجسس و پلیس آگاهی شهرستان‌های تابعه استان صورت گرفت با شناسایی و دستگیری تعداد ۱۱۲ تن سارق تعداد ۲۰۲ دستگاه موتور مسروقه و ۳۷ دستگاه خودرو سرقتی در مجموع ۲۳۹ دستگاه وسایل نقلیه مسروقه در فصل اول سال جاری لطف خدای متعال و به دست توانمند کارآگاهان کشف و به افراد مالباخته مسترد شد.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر افزود: برای کنترل و کاهش وقوع سرقت خودرو و موتور افزایش رویکرد خود مراقبتی از سوی شهروندان، احداث پارکینگ در مراکز شلوغ و پرازدحام از جمله جلوی مراکز ورزشی، درمانی، آموزشی و تجاری هر ده شهرستان تابعه استان و کاهش بستر‌های وقوع در کنار برنامه‌های منسجم پلیس مورد نیاز مبرم است.

وی گفت:. توصیه می‌شود شهروندان و دستگاه‌های مرتبط در کنار پلیس استان با رویکرد هم افزایی و هم پوشانی برای کنترل و کاهش وقوع جرایم سرقت تلاش خود را بیشتر کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر