يکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نتایج انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم به تفکیک نامزدها و ۱۰ شهرستان استان بوشهر اعلام شد و در حالی که رای «مسعود پزشکیان» در ۵ شهرستان بالاتر بوده و در یک شهرستان نیز تعداد آرای دو نامزد برابر بوده ولی در نهایت، «سعید جلیلی» بیشترین آرای استان بوشهر را کسب کرده است...
نویسنده : آذر حسینی
کد خبر: ۲۰۰۸۱۳۰
دوشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۲
فکرشهر

نتایج انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم به تفکیک نامزدها و ۱۰ شهرستان استان بوشهر اعلام شد و در حالی که رای «مسعود پزشکیان» در ۵ شهرستان بالاتر بوده و در یک شهرستان نیز تعداد آرای دو نامزد برابر بوده ولی در نهایت، «سعید جلیلی» بیشترین آرای استان بوشهر را کسب کرده است.

به گزارش «فکرشهر» بر اساس اعلام اکبر پورات ـ رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر ـ، در ۵ شهرستان بوشهر، گناوه، کنگان، جم و عسلویه «مسعود پزشکیان» آرای بیشتری کسب کرده، در شهرستان دیلم، تعداد آرای هر دو نامزد دقیقا برابر شده و در ۴ شهرستان دشتستان، دشتی، دیر و تنگستان، تعداد آرای «سعید جلیلی» بیشتر بوده و در نهایت، از مجموع ۴۶۰ هزار و ۴۲ رأی ماخوذه در استان بوشهر، سعید جلیلی ۲۲۸ هزار و ۸۱ رأی و مسعود پزشکیان ۲۱۹ هزار و ۸۴۳ رأی کسب کرده اند؛ هر چند در نهایت و در سطح کشور، پزشکیان بیشترین آرا را کسب کرد و قرار است رییس جمهور شود.

تعداد آرای دو نامزد در شهرستان های استان بوشهر به تفکیک، به شرح زیر است:

ـ در شهرستان بوشهر از مجموع ۱۰۳ هزار و ۱۱۲ رأی ماخوذه، سعید جلیلی ۴۷ هزار و ۶۷۹ رأی و مسعود پزشکیان ۵۲ هزار و ۲۰۹ رأی کسب کردند.

ـ در شهرستان گناوه از مجموع ۳۵ هزار و ۲۱۳ رأی ماخوذه، سعید جلیلی ۱۴ هزار و ۳۹۹ رأی و مسعود پزشکیان ۲۰ هزار و ۴۴ رأی کسب کردند.

ـ در شهرستان دیلم از مجموع ۱۵ هزار و ۹۱ رأی ماخوذه، سعید جلیلی ۷ هزار و ۲۷۲ رأی و مسعود پزشکیان ۷ هزار و ۲۷۲ رأی کسب کردند.

ـ در شهرستان دشتستان از مجموع ۱۰۱ هزار و ۱۷۵ رأی ماخوذه، سعید جلیلی ۵۷ هزار و ۱۲ رأی و مسعود پزشکیان ۴۱ هزار و ۵۱۷ رأی کسب کردند.

ـ در شهرستان دشتی از مجموع ۴۲ هزار و ۹۰۷ رأی ماخوذه، سعید جلیلی ۲۶ هزار و ۳۴ رأی و مسعود پزشکیان ۱۵ هزار و ۹۹۸ رأی کسب کردند.

ـ در شهرستان تنگستان از مجموع ۳۷ هزار و ۱۱۸ رأی ماخوذه، سعید جلیلی ۲۱ هزار و ۷۹۸ رأی و مسعود پزشکیان ۱۴ هزار و ۴۲۹ رأی کسب کردند.

ـ در شهرستان کنگان از مجموع ۳۵ هزار و ۶۶۶ رأی ماخوذه، سعید جلیلی ۱۶ هزار و ۷۶۶ رأی و مسعود پزشکیان ۱۷ هزار و ۸۹۰ رأی کسب کردند.

ـ در شهرستان دیر از مجموع ۲۸ هزار و ۹۹۳ رأی ماخوذه، سعید جلیلی ۱۶ هزار و ۹۸۰ رأی و مسعود پزشکیان ۱۱ هزار و ۳۵۹ رأی کسب کردند.

در شهرستان جم از مجموع ۲۸ هزار و ۲۴۱ رأی ماخوذه، سعید جلیلی ۱۱ هزار و ۲۹۱ رأی و مسعود پزشکیان ۱۶ هزار و ۲۷۹ رأی کسب کردند.

ـ در شهرستان عسلویه از مجموع ۳۲ هزار و ۵۲۶ رأی ماخوذه، سعید جلیلی ۸ هزار و ۸۵۰ رأی و مسعود پزشکیان ۲۲ هزار و ۶۷۱ رأی کسب کردند.

منبع: فکرشهر
نظرات بینندگان
احمو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
دوشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۲
زنده بادپزشکیان
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر