دوشنبه ۲۶ شهريور ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از دستگیری فردی هنجار شکن در فضای مجازی وشبکه اجتماعی اینستا گرام با نام مستعار شهرام عقاب در این شهرستان خبر داد...
کد خبر: ۲۰۰۹۳۸۵
پنجشنبه ۱۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۳

فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از دستگیری فردی هنجار شکن در فضای مجازی وشبکه اجتماعی اینستا گرام با نام مستعار شهرام عقاب در این شهرستان خبر داد.

به گزارش فکرشهر از پلیس، سرهنگ محمدرضا محمودیان گفت: اخیرا فردی با هویت معلوم معروف به شهرام عقاب اهل و ساکن دشتستان در فضای مجازی و شبکه اجتماعی اینستاگرام با بدن برهنه و خالکوبی شده و ظاهری خشن و با در دست داشتن چاقو وقمه اقدام به قدرت نمایی می‌ کرد.

وی افزود: از آنجا که فعالیت‌های این فرد باعث ترس و وحشت اجتماعی می‌شد و بازتاب نامطلوب بر احساس امنیت شهروندان داشت، شناسایی متهم در دستور کار مامورین انتظامی واطلاعاتی این فرماندهی قرار گرفت.

محمودیان بیان کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی دشتستان سرانجام با استفاده از ظرفیت‌های عظیم اجتماعی و به کار گیری وبهره برداری از امکانات پلیس هوشمند و حضور میدانی، فرد هنجارشکن را شناسایی و دستگیر کردند.

وی اظهار داشت:جرائمی از قبیل شرارت، عربده کشی، قدرت نمایی، استفاده از سلاح سردو گرم، تخریب اموال عمومی و شرکت در نزاع‌های دسته جمعی از مهمترین عناوین مجرمانه است و افرادی که قصد برهم زدن آرامش عمومی مردم را دارند در رصد اطلاعاتی پلیس بوده و در صورت هرگونه اوباشگری و قانون شکنی پلیس مقتدرانه و قانونی وارد عمل خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر