چهارشنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۹۵۷۴
شنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۶

فکرشهر: فرماندار دیر گفت: یک قایق صیادی با 2 سرنشین پس از 24 ساعت جستجو با تلاش بسیج دریایی، سپاه دریایی انصارالحسین، ناوچه مرزبانی و ناجی اداره بندر و دریانوردی شهرستان دیر پیدا شد.

به گزارش فکرشهر، یونس باربرز در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به مفقود شدن قایق صیادی با 2 خدمه در خلیج‌ فارس، اظهار داشت: شناور سپاه دریایی انصارالحسین علیه‌السلام، بسیج دریایی، ناوچه مرزبانی و ناجی اداره بندر و دریانوردی شهرستان دیر در عملیات جستجو و نجات قایق صیادی مفقودی از اسکله بندر دیر به مدت 7 ساعت جستجو در دریا فعالیت کردند.

وی گفت: این شناور صیادی که در خلیج فارس سرگردان بود، گروه‌های اعزامی قایق را عصر جمعه کشف کردند و تحویل گروه‌های امدادی می‌دهند.

فرماندار شهرستان دیر اضافه کرد: خوشبختانه 2 خدمه و ملوان قایق نجات یافتند و اکنون در سلامت کامل به سر می‌برند.

باربرز بیان کرد: این قایق صیادی در سواحل بندر دیر مشغول صید بوده که به‌دلیل بروز مشکلات در دستگاه ردیابی و جهت‌نما در هنگام حرکت، سوخت بنزین آن تمام می‌شود و بر اثر وزش باد و جریان آب دریا در خلیج فارس سرگردان می‌شود.

گفتنی است، این قایق صیادی از 24 ساعت پیش با 2 ملوان برای صید ماهی به دریا رفته و بازنگشتند که قایق‌های بسیج دریایی سپاه، سپاه انصارالحسین، ناوچه مرزبانی و ناجی اداره بندر و دریانوردی بندر دیر برای جستجو اعزام شده بودند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر