پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۹۶۵۳
چهارشنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۴

فکرشهر: رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان بوشهر از تجهیز و آماده شدن ۸۲ مدرسه استثنایی استان خبر داد و گفت: بیش از ۱۴۵۰ دانش‌آموز استثنایی در مدارس استان ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش فکرشهر، عباس طاهری در گفت وگو با تسنیم، از تجهیز مدارس استثنایی استان به تجهیزات مختلف آموزشی خبر داد و اظهار کرد: آموزش و پرورش استثنایی استان بوشهر با ۴۶۶ همکار آموزشی، اداری و خدماتی در مدارس استثنایی و مراکز جامع سنجش آموزشی فعالیت می‌کند.

وی با اشاره به آماده شدن مدارس استثنایی استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: ۸۲ مدرسه استثنایی استان بوشهر برای فعالیت دانش‌آموزان این عرصه آماده و تجهیز شده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان بوشهر با بیان اینکه بیش از ۱۴۵۰ دانش‌آموز استثنایی در مدارس استان ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: این اداره با پوشش بیش از ۱۴۵۰ دانش‌آموز استثنایی و تلفیقی با معلولیت‌های مختلف از جمله آسیب دیده ذهنی، شنوایی، بینایی، جسمی حرکتی، چند معلولی اوتیسم و دیگر موارد در ۸۲ مدرسه در ۵ مقطع پیش دبستانی، ابتدایی، حرفه‌ای و متوسطه اول عادی آمادگی کامل برای شروع سال تحصیلی از اول مهر ماه سال جاری دارد.

طاهری از تجهیز ۸۲ مدرسه استثنایی بوشهر برای سال تحصیلی جدید خبر داد و بیان کرد: پیشبرد اهداف متعالی آموزشی و پرورشی نظام تعلیم و تربیت در طول سال تحصیلی در همه ارکان مجموعه آموزش و پرورش استثنایی استان ساری و جاری است و پیگیری خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر