يکشنبه ۰۱ مهر ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۹۷۲۷
شنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۱

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در پنج روز آینده، غبار محلی و در برخی ساعت‌ها وزش باد از پدیده‌های غالب و مورد انتظار برای این استان است.

به گزارش فکرشهر، حسین مستانه روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: در بعد از ظهرها نیز رشد ابر در نواحی کوهستانی دور از انتظار نخواهد بود.

وی بیان کرد: با توجه به نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، به دلیل وزش باد به نسبت شدید، تا ابتدای شب سواحل مرکزی استان متلاطم خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: همچنین از اواخر وقت سه‌شنبه تا ظهر پنجشنبه به دلیل وزش باد شدید شمال غربی، سواحل و فراساحل استان مواج پیش بینی می‌شود.

مستانه ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری، گاهی غبار محلی و در برخی ساعت‌ها با وزش باد پیش بینی شده است.

وی افزود: در مدت یاد شده جهت وزش باد متغیر، به طور غالب شمال غربی تا شمال شرقی، با سرعت هشت تا ۳۰ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و امروز طی ساعت‎‌هایی از بعد از ظهر در سواحل مرکزی و جنوبی ۱۴ تا ۴۰ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‌شود.

مستانه عنوان کرد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا در آب‌های این استان ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر و امروز بعد از ظهر تا ابتدای شب در سواحل و مرکزی و جنوبی ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش بینی شده است.

وی اظها کرد: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۴:۳۵، مد اول ساعت ۱۰:۱۵، جزر ساعت ۱۵:۴۵، مد دوم ساعت ۲۲:۱۰ خواهد بود.

مستانه یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته اهرم، برازجان و خورموج با ۴۲ و جم با ۲۳ درجه سانتیگراد به ترتیب بیشترین و کمترین دما را در استان بوشهر تجربه کردند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر