يکشنبه ۰۱ مهر ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۹۷۴۵
يکشنبه ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۸

فکرشهر: استاندار بوشهر اولویت نخست استان را توجه به حل مشکلات آموزش و پرورش دانست و گفت: آموزش و پرورش بالنده و با افتخار مورد توجه ویژه قرار دارد و ان‌شالله حرکتی که شهید آیت‌الله رئیسی در این حوزه آغاز کرد همچنان ادامه دارد.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، احمد محمدی‌زاده صبح امروز در آیین نواخته شدن زنگ مهر و دفاع مقدس در دبیرستان شهید سهام خیام بوشهر با اشاره به اینکه در آغاز سال تحصیلی بیش از ۲۶۰ هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی وارد کلاس‌های درس شدند، اظهار کرد: هم‌زمانی آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس، یادآور جانفشانی دانش‌آموزان و معلمان در ۸ سال دفاع مقدس است و رزمندگان با حماسه‌آفرینی برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی رقم زدند.

وی با بیان اینکه دشمنان این سرزمین پس از پیروزی انقلاب اسلامی برای فروپاشی نظام اسلامی به صدام کمک کردند، گفت: رژیم بعث عراق با پشتیبانی همه کشور‌های جهان به ایران اسلامی حمله کرد، ولی امام راحل (ره) تنها با مردم در مقابل زورگویان ایستادند و آنان به زباله‌دان تاریخ سپرده شدند.

استاندار بوشهر با اشاره به نقش دانش‌آموزان و فرهنگیان در عرصه دفاع مقدس اضافه کرد: در این عرصه ۱۱۱ معلم و ۴۷۱ دانش‌آموز استان بوشهر با حضور در جبهه نبرد حق علیه باطل به شهادت رسیدند.

محمدی‌زاده با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای به حوزه آموزش و پرورش شد، خاطرنشان کرد: بهترین معلم، فضای آموزشی و تجهیزات همواره مورد توجه قرار داشته و با هدایت‌های شهید آیت‌الله رئیسی اقدامات مهمی در توسعه زیرساخت‌ها انجام شد و برای ما در استان بوشهر آموزش و پرورش، معلم و دانش‌آموز اولویت اول قرار گرفت.

رئیس شورای آموزش و پرورش استان بوشهر اولویت نخست استان را توجه به حل مشکلات آموزش و پرورش دانست و گفت: آموزش و پرورش بالنده و با افتخار مورد توجه ویژه قرار دارد و ان‌شاءالله حرکتی که شهید آیت‌الله رئیسی در این حوزه آغاز کرد همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه حرکت دولت شهید آیت‌الله رئیسی در عرصه آموزش و پرورش در دولت چهاردهم ادامه دارد، افزود: امروز یکی از بهترین و انقلابی‌ترین مدیران کشور علیرضا کاظمی به وزارت آموزش و پرورش متصل شدند و از رئیس جمهور تشکر می‌کنم که این انتخاب شایسته را انجام دادند تا این راه مقدس آموزش و پرورش به‌خوبی ادامه داشته باشد.

استاندار بوشهر با قدردانی از همه معلمان، کادر آموزشی، مدیریتی و دانش‌آموزان استان بوشهر اضافه کرد: امسال در استان بوشهر سال آموزش و پرورش نامگذاری شده است و در این زمینه اهتمام داریم در کنار آغاز ساخت صد‌ها مدرسه و مجتمع ورزشی جدید، اقدامات گسترده‌ای در حوزه آموزش و پرورش انجام خواهیم داد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر