پنجشنبه ۰۳ آبان ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
فکرشهر: سردار محمدعلی جعفری فرمانده سابق سپاه در مراسم بزرگداشت شهید عباس نیلفروشان، اظهار کرد: اسرائیل اصلا دستش به ایران نمی‌رسد. او [اسرائیل]باید با هواپیما‌های پیشرفته‌ای که امریکا به آنها داده و اجازه از برخی کشور‌ها برای استفاده از آسمان آنها به ایران ضربه بزند، مانند غلطی که بعد از وعده صاق ۱ انجام داد و چند موشک به پایگاه اصفهان زد...
کد خبر: ۲۰۱۰۴۳۴
سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۵

فکرشهر: سردار محمدعلی جعفری فرمانده سابق سپاه در مراسم بزرگداشت شهید عباس نیلفروشان، اظهار کرد: اسرائیل بعد از عملیات وعده صادق ۱ ایران، چند موشک به پایگاه اصفهان زد.

به گزارش «فکرشهر»، او گفت: اسرائیل چه غلطی می‌تواند بکند؟ می‌گویند بعد از حزب الله، سراغ ایران می‌آید. این چه حرفی است؟ لبنان همسایه اسرائیل است. لبنان اصلا پدافند هوایی ندارد، این مقاومت و ایستادگی مختص یک گروه خاصی از مردم لبنان به نام حزب الله است؛ ممکن است هماهنگی‌های لازم با همه وجود نداشته باشد و اختلاف نظر داشته باشند. اسرائیل اصلا دستش به ایران نمی‌رسد.

سردار جعفری در ادامه بیان کرد: او [اسرائیل]باید با هواپیما‌های پیشرفته‌ای که امریکا به آنها داده و اجازه از برخی کشور‌ها برای استفاده از آسمان آنها به ایران ضربه بزند، مانند غلطی که بعد از وعده صاق ۱ انجام داد و چند موشک به پایگاه اصفهان زد.

خبرگزاری دانشجو نیز نوشت: سرلشکر جعفری، فرمانده پیشین سپاه تأکید کرد: ممکن است اسرائیل حمله محدود و کوچک به ایران انجام بدهد. 

فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله در جمع خبرنگاران گفت: اسرائیل خیلی کوچکتر از آن است که بتواند به ایران حمله بکند. ممکن است اسرائیل حمله مذبوحانه و محدود و کوچک برای اینکه بگوید من یک حرکتی کردم و جواب دادم انجام بدهد ولی حمله‌ای که درخور وعده صادق ۲ باشد قطعا نمی‌تواند داشته باشد.

وی افزود: پاسخ ایران بستگی به شدت حمله دشمن دارد اگر کار بزرگ و قابل توجهی انجام بدهد قطعاً چند برابر پاسخ آن را می‌بیند؛ این مهم اعلام شده و در طرح‌های ما از قدیم هم برای مقابله با تجاوزات و درگیری‌ها وجود داشته است.

سرلشکر جعفری تصریح کرد: به طور قطع و یقین به مردم اطمینان می‌دهم که صهیونیست‌ها حرکت عمده و قابل توجهی انجام نمی‌دهند و هر کاری بکند تلاش مذبوحانه‌ای بیش نیست.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر