دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: عضو شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: وضعیت فاضلاب سه‌راه دانشگاه خلیج‌فارس در یکی از محل‌های پرتردد، تأسف‌‌برانگیز است.\n\nبه گزارش فکرشهر از فارس، زهرا رضایی صبح امروز در نشست شورای شهر بوشهر اظهار داشت: ما مدعی پایتخت اقتصاد و انرژی ایران هستیم اما در مرکز استان شاهد جاری شدن فاضلاب‌هایی هستیم که به  بهداشت و سلامت مردم شهر ضربه می‌زند.\n\nوی افزود: این فاضلاب‌ها علاوه بر اینکه سلامت و بهداشت مردم را به خطر می‌اندازد چهره شهر را هم نازیبا کرده است که نمونه آن جاری شدن فاضلاب در سه‌راه دانشگاه خلیج‌فارس است و این بسیار تأسف‌انگیز است.
کد خبر: ۲۱۵۱۴
سه‌شنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱

فکرشهر: عضو شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: وضعیت فاضلاب سه‌راه دانشگاه خلیج‌فارس در یکی از محل‌های پرتردد، تأسف‌‌برانگیز است.

\n\n

به گزارش فکرشهر از فارس، زهرا رضایی صبح امروز در نشست شورای شهر بوشهر اظهار داشت: ما مدعی پایتخت اقتصاد و انرژی ایران هستیم اما در مرکز استان شاهد جاری شدن فاضلاب‌هایی هستیم که به  بهداشت و سلامت مردم شهر ضربه می‌زند.

\n\n

وی افزود: این فاضلاب‌ها علاوه بر اینکه سلامت و بهداشت مردم را به خطر می‌اندازد چهره شهر را هم نازیبا کرده است که نمونه آن جاری شدن فاضلاب در سه‌راه دانشگاه خلیج‌فارس است و این بسیار تأسف‌انگیز است.

\n\n

عضو شورای اسلامی شهر بوشهر تصریح کرد: از استاندار بوشهر که در نشستی که با وی داشتیم اعلام کرد امسال اعتبارات خوبی برای فاضلاب دیده‌ شده است درخواست داریم این معضل جدی مرکز استان را حل کند.

\n\n

رضایی در ادامه خواستار رسیدگی به وضعیت شهرک فضیلت نیروی دریایی و همچنین معضل سگ‌های ولگرد در سطح شهر شد.

\n\n

عضو دیگر شورای اسلامی شهر بوشهر از تلاش‌های نبی‌پور و بصیری در معرفی بافت تاریخی بوشهر به‌ویژه عمارت دهدشتی تشکر و قدردانی کرد.

\n\n

الهام بارگاهی با تشکر از زحمات ابراهیمی فرماندار سابق بوشهر و تبریک به جمشیدی سرپرست این فرمانداری اظهار داشت: سازمان میراث فرهنگی و سازمان‌های مردم‌نهاد در ایام نوروز در معرفی بافت بسیار خوب عمل کردند و باید یک تشکر ویژه از نبی‌پور به همراه آقای بصیری داشته باشیم که به‌عنوان یک مسئولیت اجتماعی در عمارت دهدشتی و موزه طب، بافت تاریخی بوشهر را به مسافران نوروزی معرفی می‌کردند.

\n\n

وی اظهار داشت: سیاست شورای اسلامی شهر بوشهر توجه جدی به این بافت تاریخی است، چراکه میراث و هویت ماست و اعمال تخفیف 40 تا صد درصدی در این بافت و تخصیصی مبلغ 4 میلیارد تومان در بودجه سال جاری شهرداری در راستای همین سیاست برای احیای دوباره بافت است که در این راه به کمک سازمان‌های مردم‌نهاد و دستگاه‌های متولی بافت نیازمندیم.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر