دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مديركل تعاون، كار و رفاه اجتماعي استان بوشهرگفت: پارسال يكهزار و 894 نفر دراين استان مقرري بيمه بيكاري دريافت كردند.\n\nبه گزارش فکرشهر، حميد رضا پناه روز دوشنبه در نشست با مسئولان استان بوشهر افزود: نيروي كار مهمترين سرمايه كشورهاي در حال توسعه اند كه سهم بسزايي در فرايند توليد و توسعه دارند و زمانيكه به صورت ناخواسته و غيرارادي شغل خود را از دست مي دهند مورد حمايت قرار گيرند كه برقراري بيمه بيكاري راهكار حمايتي مناسب براي تامين زندگي و معشيت آنان در چنين شرايطي است.
کد خبر: ۲۲۲۹۷
دوشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۱

فکرشهر: مديركل تعاون، كار و رفاه اجتماعي استان بوشهرگفت: پارسال يكهزار و 894 نفر دراين استان مقرري بيمه بيكاري دريافت كردند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حميد رضا پناه روز دوشنبه در نشست با مسئولان استان بوشهر افزود: نيروي كار مهمترين سرمايه كشورهاي در حال توسعه اند كه سهم بسزايي در فرايند توليد و توسعه دارند و زمانيكه به صورت ناخواسته و غيرارادي شغل خود را از دست مي دهند مورد حمايت قرار گيرند كه برقراري بيمه بيكاري راهكار حمايتي مناسب براي تامين زندگي و معشيت آنان در چنين شرايطي است.

\n\n

وي افزود: با تلاش مداوم و پيگير همكاران حوزه ستادي و اجرايي و فراهم شدن فرصت هاي جديد اشتغال در دولت تدبير و اميد 116 نفر از مقرري بگيران بيمه بيكاري در سال 94 اشتغال مجدد يافته اند.

\n\n

مديركل تعاون، كار و رفاه اجتماعي استان بوشهر با اشاره به محدوديت منابع و مشكلات مالي صندوق بيمه بيكاري و بازرسيهاي انجام شده گفت: بيمه بيكاري 192 نفر از طريق كشف اشتغال پنهان، انجام ندادن حضور و غياب در زمان تعيين شده و فرانگرفتن آموزشهاي فني و حرفه اي قطع مقرري شده كه از اين بابت بيش از24 ميليارد ريال صرفه جويي و برگشت منابع به صندوق بيمه بيكاري، چرخه كار و توليد شده است.

\n\n

وي بيان كرد: حمايت موثر از نيروي كار، حفظ اشتغال موجود، تداوم حيات اقتصادي كارگاه، شناسايي و حمايت از واحدهاي مشكل دار براي برون رفت از وضعيت ايجاد شده از مهمترين برنامه هاي راهبردي اين اداره كل است.

\n\n

پناه افزود: استراتژي و برنامه عملياتي سال 95 اين اداره كل در تمام حوزه هاي تعاون، كار و رفاه اجتماعي براساس منويات رهبر معظم انقلاب به اهداف از پيش تعيين شده نائل شويم.

\n\n

منبع: ایرنا

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر