چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۱۰۷۷
يکشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۹

فکرشهر: رئیس دبیرخانه اشراف فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران (ناجا) گفت: با همت فرماندهان موضوع اشراف فرماندهی در نیروی انتظامی یک جایگاه ویژه و مناسبی پیدا کرده است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، سردار علی اصغر نخعی در ستاد فرماندهی انتظامی استان بوشهر با اشاره به اهداف به تاکیدهای فرمانده معظم کل قوا در زمینه اشرافیت فرماندهی در نیروهای مسلح و ناجا افزود: هیچ کدام از نیروهای مسلح به اندازه ناجا این حجم کار و ماموریت های مختلف ندارد که با همت فرماندهان اشراف فرماندهی در نیروی انتظامی یک روال مطلوبی پیدا کرده است. 

وی بیان کرد: اشراف در نیروهای مسلح به طور خلاصه رصد و پایش عملکرد سازمان، مدیریت، ساختار نیروها و برنامه ها را شامل می شود. 

نخعی ادامه داد: با ارزیابی های صورت گرفته از یگان ها و معاونت های مختلف فرماندهی انتظامی استان بوشهر وضعیت این استان نیز مطلوب گزارش شده است. 

رئیس دبیرخانه اشراف فرماندهی ناجا در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: در بازرسی ها و بازدیدها پاسخ های مناسب و به جا نشانگر اشراف و تسلط فرمانده و مسئول آن قسمت نسبت به زیرمجموعه خود است و وقتی اطلاعات ما ناقص باشد نمی توانیم اشرافیت درستی از زیرمجموعه خود داشته باشیم. 

در حاشیه این نشست سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان بوشهر گزارشی را از عملکرد و نحوه مدیریت و اشراف فرماندهی انتظامی استان ارائه کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر