دوشنبه ۰۴ تير ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
معاون وزیر کشور در عسلویه:
فکرشهر: معاون سیاسی وزیر کشور گفت: زمان ثبت نام کاندیداهای ریاست جمهوری ۲۲ فروردین ۹۶ و شوراهای شهر و روستا ۳۰ اسفندماه ۹۵ تعیین شده است...
کد خبر: ۳۱۰۹۵
يکشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۸

فکرشهر: معاون سیاسی وزیر کشور گفت: زمان ثبت نام کاندیداهای ریاست جمهوری ۲۲ فروردین ۹۶ و شوراهای شهر و روستا ۳۰ اسفندماه ۹۵ تعیین شده است.

به گزارش فکرشهر، علی اصغر احمدی روز یکشنبه، در جمع خبرنگاران در عسلویه با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات انجام شده اظهار داشت: ستاد انتخابات وزارت کشور برای تمهید مقدمات انتخابات 29 اردیبهشت در سطح ملی و استان‌ها آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه جدول زمان‌بندی برای برگزاری مراحل مختلف انتخابات تدوین شده گفت: بر اساس مفاد قانون در حال حاضر دستور آغاز تشکیل هیئت‌های اجرایی 25 اسفندماه تعیین شده است.

معاون سیاسی وزیر کشور زمان ثبت نام برای شورای اسلامی 30 اسفند تعیین شده است خاطرنشان کرد: زمان ثبت نام کاندیداهای ریاست جمهوری 22 فروردین 96 و شوراهای شهر و روستا 30 اسفندماه 95 تعیین شده است.

احمدی با اشاره به اینکه بین 53 هزار تا 55هزار شعبه ثبت نام و اخذ رای برای انتخابات ریاست جمهوری پیش بینی شده گفت: برای انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا 65 هزار شعبه اخذ رای پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه چهار انتخابات میان دوره‌ای مجلس  شورای اسلامی همزمان با انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی برگزار می‌شود افزود: برای برگزاری سه انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی و میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی 200 میلیون تعرفه رای با هماهنگی هیئت نظارت شورای نگهبان و هیئت نظارت مجلس شورای اسلامی پیش بینی شده است.

معاون سیاسی وزیر کشور تاکید کرد: اگر انتخابات ریاست جمهوری به دور دوم کشانده شود با توجه به اینکه مرحله دوم این انتخابات  جمعه بعدی باید انجام شود این آمادگی برای برگزاری مرحله دوم انتخابات وجود دارد.

ستاد انتخابات استانداری‌ها در سراسر کشور تشکیل شد

معاون سیاسی وزیر کشور همچنین گفت: با ابلاع دستورالعمل‌های لازم به استانداری‌های سراسر کشور ستاد انتخابات در استانداری‌ها تشکیل شد.

به گزارش تسنیم، علی اصغر احمدی در گردهمایی مدیران کل سیاسی و انتخابات استان‌ها در عسلویه با بیان اینکه در این گردهمایی محورهای قانون احزاب و انتخابات بررسی شد اظهار داشت: در این گردهمایی قانون جدید احزاب که اخیرا ابلاغ شده مورد بحث و بررسی قرار گرفت. 

وی افزود : مجریان این قانون با رویه مشترک قانون جدید احزاب را مورد توجه قرار می دهند. 

معاون سیاسی وزیر کشور با بیان اینکه دو انتخابات مهم در پیش رو داریم اظهار داشت : انتخابات ریاست جمهوری ، شوراهای شهر و روستاها و میان دوره مجلس مجلس شورای اسلامی در پیش رو داریم. 

احمدی با بیان اینکه ستاد انتخابات استانداری ها تشکیل شده افزود: با ابلاع دستورالعمل‌های لازم به استانداری‌های سراسر کشور ستاد انتخابات در استانداری‌ها تشکیل شد.

وی بیان کرد: این همایش برای اجرای صحیح قانون انتخابات، هماهنگی‌های لازم، زمینه مشارکت حداکثری مردم در این انتخابات در عسلویه با حضور مدیران کل سیاسی و انتخابات استانداری‌ها برگزار شده است.

معاون وزیر کشور از زمان انتخابات سخن گفت و افزود : انتخابات ریاست جمهوری ، شوراهای اسلامی شهر و روستا، و میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی چهار استان 29 اردیبهشت برگزار می‌شود. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر