يکشنبه ۰۳ تير ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۳۱۰۰
جمعه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: اشتغال نیروهای بومی در مراحل بهره‌برداری فازهای و پتروشیمی‌های پارس جنوبی افزایش چشمگیری داشته است که این مشاغل پایدارتر از مشاغل دوره ساخت هستند.

به گزارش فکرشهر از مهر، مصطفی سالاری در آئین تجلیل از اساتید دانشگاه آزاد بوشهر اظهار داشت: توسعه پایدار در هر جامعه‌ای نیازمند استفاده مناسب از نیروی انسانی است و برای اینکه بر روی نفت و گاز و دیگر منابع تمرکز کنیم، باید روی نیروی انسانی تمرکز کنیم.

وی با تاکید بر لزوم استفاده از همه ظرفیت‌ها برای تولید نیروی انسانی توانمند، خاطرنشان کرد: بیش از هر زمانی در آموزش و پرورش سرمایه‌گذاری کردیم و بیش از آنکه روی توسعه زیرساخت‌های اموزشی تمرکز کنیم، روی کیفیت آموزش تمرکز کردیم.

استاندار بوشهر تصریح کرد: در دو سال گذشته روی طرح تقویت بنیه علمی سرمایه‌گذاری کردیم و البته اثر این طرح را امروز نمی‌بینیم و آثار آن در آینده نمایان می‌شود و تلاش کردیم که همه افراد در این طرح مشارکت کنند.

وی افزود: تلاش کردیم که در قالب این طرح دانش‌آموزان برتر تشویق و معرفی شوند و در سطح شهر و روستا بنر موفقیت این افراد نصب شود و همچنین تشویق‌های در خور شان از معلمان داشته باشیم.

سالاری ادامه داد: در هر منطقه‌ای که برای پروژه‌های عمرانی یا دیگر برنامه‌های می‌رویم، از دانش‌آموزان برتر آن شهر و روستا و محله تقدیر می‌کنیم و تلاش می‌کنیم که این اقدامات به خوبی نیز اطلاع‌رسانی شود تا دانش‌آموزان تشویق شوند.

 وی اضافه کرد: در حالی که با توسعه فضای فیزیکی ادارات و دستگاه‌های اجرایی موافق نیستیم ولی در زمینه توسعه فضاهای آموزش عالی و آموزش و پرورش همکاری خوبی داریم.

استاندار بوشهر به ظرفیت‌های بالای استان بوشهر در بخش کشاورزی، آبزی‌پروری، پتروشیمی و . . . اشاره کرد و گفت: باید بر اساس مزیت‌هایی که در سطح استان وجود دارد،‌ زمینه اشتغال را فراهم کنیم.

در این آئین از دکتر عبدالله رضایی، دکتر سید مجتبی حسینی و دکتر پرهام نجف‌آبادی به عنوان اساتید نمونه دانشگاه آزاد بوشهر تجلیل شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر