دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۶۱۱۷
شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۸

فکرشهر: امام جمعه برازجان گفت: رسانه ها در خدمت به اسلام و به انقلاب و مطالبات به حق مردم گام بردارند.

به گزارش فکرشهر از خبرگزاری ها، حجت الاسلام حسن مصلح در خطبه های نمازجمعه برازجان افزود:17 مرداد روز شهادت محمود صارمی دیپلمات و خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی در افغانستان و روز خبرنگار است و بیانگر این است که فعالان عرصه رسانه ای برای دفاع از حق و حقیقت جان خود را نیز از دست می دهند.

وی با اشاره به توصیه های رهبر انقلاب در مراسم تنفیذ رئیس جمهوری گفت: امانت دانستن مسئولیت و امانت داری آن و اولویت بندی در برنامه ریزی ها وهزینه کردها بویژه تلاش برای ریشه کنی فقر و فساد مورد تاکید رهبر انقلاب بود.

امام جمعه برازجان افزود: رهبری در این آئین به حرکت بر اساس برنامه ششم، حفظ اتحاد، دوری از التهاب آفرینی و دو دستگی، استفاده از نیروهای انقلابی و مومن و لزوم کار قوی و جهادی و حساب شده در عرصه های اقتصادی ، فرهنگی و دفاعی و حفظ هویت اسلامی و انقلابی برای مقابله با ترفندها و بهانه های بدخواهان و توکل به خدا تاکید کرد.

وی گفت: افزایش جرایم خشن از قبیل قتل و خودکشی در مدت اخیر در شهرستان دشتستان نگران کننده است و نیازمند آسیب شناسی است.

مصلح با اظهار نگرانی از شرایط شهرستان دشتستان افزود: مسوولین شهرستان دشتستان باید بدانند که کدام یک از مقوله‌های فقر، فساد، اختلافات خانوادگی، بیکاری  و دوری و عدم پایبندی به ارزش‌های اخلاقی و دینی سبب بروز حوادث تلخ در مدت اخیر در سطح شهرستان دشتستان شده است.

وی با انتقاد جدی از پروژه مسکن مهر شهرستان دشتستان گفت: در حالی که عمر دولت چهارساله یازدهم هم به پایان رسید اما همچنان این پروژه مسکن مهر دشتستان ناتمام و در حال نابودی است و افراد فاقد مسکن مناسب سرگردان هستند.

امام جمعه برازجان افزود: مسوولان نباید این قدر بی‌تفاوت از کنار ماجرا بگذرند و از فرماندار شهرستان دشتستان به عنوان نماینده دولت در این شهرستان و نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی می‌خواهم به عنوان وکیل مدافع مردم از حقوق محرومان به خوبی دفاع و این پروژه‌ها را به عنوان یک اولویت ساماندهی کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر