چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۹۸۵۷
شنبه ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱

فکرشهر: معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: طرح‌های محرومیت‌زدایی در سه دهستان بوالخیر، کبگان و دهرود با مشارکت بسیج سازندگی استان بوشهر عملیاتی شد.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، سرهنگ سهراب انبارکی ظهر جمعه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با تاکید بر تدوین نقشه جامع اقتصادی استان بوشهر اظهار داشت: برای تدوین نقشه جامع اقتصادی استان بوشهر باید کارگروه تخصصی تشکیل و وضعیت اقتصادی و ظرفیت اشتغال‌زایی استان بوشهر بررسی شود.

وی، با تاکید بر فراهم شدن اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی بر اساس سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی بستر مناسبی برای شکوفایی اقتصاد و اجرای طرح‌های تولیدی و اشتغال‌زایی فراهم کرده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با تاکید بر تقویت ارتباط دانشگاه و صنعت افزود: استان بوشهر در عرصه دانشجویی و صنعتی از ظرفیت بالایی برخوردار است که باید با کاهش فاصله این دو عرصه،  فصل نوینی برای تحول اقتصادی رقم بخورد.

سرهنگ انبارکی با بیان اینکه دولت در اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی باید نگاه حمایتی داشته باشد گفت: باید نگاه دولتی نسبت به اجرای طرح اشتغال‌‌زایی کم شود و در عرصه حمایتی باید نقش آفرینی کند.

وی، با اشاره به ایجاد صندوق‌های کارآفرینی و اشتغال‌زایی در روستاها و محلات مختلف شهری تصریح کرد: ایجاد صندوق قرض‌الحسنه کارآفرینی و اشتغال‌زایی در روستاها و محلات شهرها مورد توجه قرار دارد که می‌تواند در این عرصه اثرگذار باشد.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر از اجرای طرح محرومیت‌زدایی در دهستان‌های استان بوشهر خبرداد و گفت: طرح‌های محرومیت‌زدایی در سه دهستان بوالخیر، کبگان و دهرود با مشارکت بسیج سازندگی استان بوشهر عملیاتی شده است.

سرهنگ انبارکی با بیان اینکه برای هر دهستان 140 میلیارد ریال اعتبار محرومیت‌زدایی تخصیص یافته است تصریح کرد: در این روستاها طرح‌های محرومیت‌زدایی، اشتغال‌زایی، فرهنگی، رفاهی، تفریحی و دیگر طرح‌ها اجرایی و به عنوان الگو معرفی می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر