دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۳۵۴۷
سه‌شنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۸

فکرشهر: رئیس شورای شهر بوشهر با اشاره به اینکه مستندات تخلف شهرداری بوشهر به شورا ارئه نشده گفت: درخواست من از اعضاء شورای بوشهر این است که مستندات این تخلف اعلام کنند.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، ابوذر دهدار در نشست با اعضای شورای شهر بوشهر در پاسخ به درخواست اعضاء شورا برای بررسی گزارش‌های مبنی بر برخی تخلفات در شهرداری بوشهر اظهار داشت: شفاف سازی در شهرداری مهم است و باید مردم از آنچه که اتفاق می‌افتد اطلاع داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه مردم حق دارند بدانند پول‌های پرداختی به شهرداری چگونه و در چه راهی هزینه می‌شود، گفت: اینکار جز با ایجاد اتاق شیشه‌ای در شهرداری و آگاه شدن مردم از ساز و کارهای این نهاد میسر نمی‌شود.

رئیس شورای شهر بوشهر با تاکید بر ارائه مستندات تخلف در شهرداری بوشهر خاطرنشان کرد: تاکنون مستندات تخلف به شورا ارئه نشده درخواست من از اعضاء شورا این است که مستندات تخلف در شهرداری بوشهر به ما اعلام کنند تا اقدام لازم انجام گیرد.

وی تاکید کرد: همین جا اعلام می‌کنم با هر گونه تخلف بدون هیچ مسامحه‌ای برخورد قاطع و قانونی می‌شود.

دهدار با بیان  این مهم که باید مردم در اولویت باشند، تصریح کرد: شفاف سازی در شهرداری مهم است و باید مردم از آنچه که اتفاق می‌افتد اطلاع داشته باشند از این رو ما از شفاف سازی و هرگونه درخواست تحقیق و تفحص اعضاء استقبال می‌کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر