يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۶۹۷۱
يکشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۵

فکرشهر: رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر گفت: در سال جاری ۴۴۶ دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه در استان بوشهر کشف شده است.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، جوشن سهرابی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مقابله با سرقت‌ها به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار نیروی انتظامی بوده و اقدامات گسترده‌ای در این زمینه داشته‌ایم.

وی بیان کرد: علاوه بر اقدامات متعددی که در راستای کاهش وقوع جرایم و سرقت‌ها صورت گرفته است، با اقدامات متعدد و مستمر پلیسی تلاش شده تا زمینه افزایش میزان کشفیات سرقت‌ها فراهم شود.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر از اجرای طرح ویژه پلیس برای دستگیری سارقان وسایل نقلیه در سال جاری خبر داد و اضافه کرد: با اجرای این طرح شاهد کشف ۴۴۶ دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه در استان بوشهر هستیم.

وی ادامه داد: با تلاش ماموران و کارآگاهان پلیس آگاهی، کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها در پنج ماهه اول سال جاری ۱۴۷ نفر سارق، تعداد ۶۷ دستگاه خودرو مسروقه و تعداد ۳۷۹ دستگاه موتور مسروقه کشف شده است.

سرهنگ سهرابی خاطرنشان کرد: این میزان خودرو و موتورسیکلت مسروقه با کار علمی و میدانی در مرکز استان بوشهر و شهرستان‌ها کشف و به افراد مالباخته تحویل شد.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر اظهار داشت: این طرح که از تدابیر ابلاغی و ویژه سردار فرماندهی انتظامی استان بوده در روز های آینده با جدیت بیشتر ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر