جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: شهردار اهرم گفت: در سال جاری 32 میلیارد ریال اعتبار جهت عمران شهری اهرم در کمیته‌ برنامه‌ریزی شهرستان مصوب شده که بخش عمده آن مطالبات سال‌های 87 تا 92 است.به گزارش فکرشهر به نقل از فارس، عبدالله کردگار ظهر امروز در نشست با خبرنگاران شهرستان تنگستان ضمن تبریک روز خبرنگار بر تعامل اصحاب رسانه در راستای توسعه شهری اهرم تاکید کرد و اظهار داشت: اصحاب رسانه پل ارتباطی مردم و مسئولین هستند وظیفه خطیر و سنگینی را بر عهده دارند.
کد خبر: ۴۷۴۸
چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۶:۵۷

فکرشهر: شهردار اهرم گفت: در سال جاری 32 میلیارد ریال اعتبار جهت عمران شهری اهرم در کمیته‌ برنامه‌ریزی شهرستان مصوب شده که بخش عمده آن مطالبات سال‌های 87 تا 92 است.

به گزارش فکرشهر به نقل از فارس، عبدالله کردگار ظهر امروز در نشست با خبرنگاران شهرستان تنگستان ضمن تبریک روز خبرنگار بر تعامل اصحاب رسانه در راستای توسعه شهری اهرم تاکید کرد و اظهار داشت: اصحاب رسانه پل ارتباطی مردم و مسئولین هستند وظیفه خطیر و سنگینی را بر عهده دارند.

وی به نقش اصحاب رسانه در موفقیت دستگاه‌های دولتی اشاره و افزود: تلاش می‌کنیم با همفکری، هم‌اندیشی و همراهی خبرنگاران و فعالان عرصه خبر ارائه خدمات مضاعفی را به شهروندان ارائه کنیم.

کردگار در ادامه شرحی از قدمت و تاریخچه شهر اهرم را بیان کرد و گفت: این شهر به عنوان مرکز شهرستان تنگستان قریب به نیم قرن قدمت و سابقه‌ای درخشان در مقاومت و ایستادگی دارد.

این مسئول با بیان اینکه شهر اهرم در جایگاه مطلوب و شایسته نام و نشان خود قرار ندارد عنوان کرد: با تعامل و همکاری مثبت و سازنده‌ای که بین فرماندار محترم تنگستان، امام جمعه محترم شهر اهرم و مدیران دستگاه‌های اجرایی وجود دارد تلاش می‌کنیم شهر اهرم به جایگاه اصلی خود دست پیدا کند.

شهردار اهرم جدیت در خدمت رسانی به شهروندان اهرمی را برنامه‌های محوری خود برشمرد و تصریح کرد: باید از مسائل و مشکلات گذشته عبور کنیم و با ترسیم فضایی روشن از آینده مطالبات به حق و منطقی مردم را پاسخگو باشیم.

وی به اعتبارات عمرانی شهرداری اهرم نیز اشاره و اعلام کرد: در سال جاری با تلاش فرماندار تنگستان 32 میلیارد ریال اعتبار جهت عمران شهری اهرم در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان مصوب شده که بخش عمده آن مطالبات سال‌های 87 تا 92 است.

کردگار یادآور شد: اعتبارات مصوب سال گذشته شهرداری اهرم 28 میلیارد ریال بوده که 14 میلیارد آن تخصیص پیدا کرد.

این مسئول ادامه داد: زیرسازی و آسفالت کوچه‌ها و معابر، توسعه فضای سبز و تجهیز پارک‌ها ساماندهی آبگرم اهرم را از جمله برنامه‌های عمرانی سال جاری شهر اهرم است.

وی توسعه فرهنگی را نیز از اولویت‌های شهرداری اهرم ذکر کرد و گفت: در راستای توسعه فرهنگی اجتماعی، تجلیل از نخبگان، هنرمندان، ورزشکاران شهر اهرم در دستور کار قرار دارد.

در پایان این نشست صمیمی شهردار اهرم با اهداء هدایا و لوح سپاس از فعالان عرصه خبر تقدیر کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر