دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۱۴۳۱
پنجشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲

فکرشهر: مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر گفت: به دنبال وقوع زلزله های پیاپی در دشتستان  و به منظور آمادگی کامل مراکز درمانی تامین اجتماعی استان، کمیته مدیریت بحران درمراکز درمانی  سلمان فارسی، مهر برازجان و پلی کلینیک مبعث تشکیل جلسه فوق العاده داد.
به گزارش فکرشهر از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان، دکتر یلدا دارابی اظهار داشت:درجلسه کمیته مدیریت بحران ضمن ارائه گزارش وضعیت موجود و اقدامات انجام شده، سطح آمادگی و تجهیز مراکزدرمانی بررسی شد.
وی افزود: تمهیدات لازم جهت ارائه خدمات درمانی به مصدومان احتمالی اندیشیده شده و کلیه مراکز درمانی تامین اجتماعی استان در آمادگی کامل به سر می برند.
دارابی با اشاره به اینکه این زلزله نوعی مانور عمومی برای مردم ونهادهای مسوول می باشد، ادامه داد: باید نسبت به حادثه رخ داده با حساسیت و دقت بیشتری عمل نمود و برای ارتقای آمادگی و نیز جدی گرفتن اصول پیشگیری و کاهش ریسک در برابر زلزله فرصت پیش آمده را غنیمت بدانیم.
مدیر درمان تامین اجتماعی بیان داشت :خوشبختانه طبق گزارشات واصله زلزله های به وقوع پیوسته ساعات گذشته هیچگونه صدماتی نداشته و گزارشی مبنی بر مراجعه مصدومان این حادثه به مراکز درمانی تامین اجتماعی صورت نگرفته است

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر