پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
معاون هماهنگ‌کننده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه:
کد خبر: ۵۳۶۹۴
يکشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۶:۱۶

فکرشهر: معاون هماهنگ‌کننده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: شش هزار نفر از استان‌‌های مختلف کشور در قالب راهیان نور دریایی به جزیره خارگ اعزام می‌شوند.

به گزارش فکرشهر به نقل از فارس، ناوسالار یکم پاسدار احمد دولابی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه بوشهر اظهار داشت: اردوی راهیان نور دریایی جزیره خارگ، از 20 اسفند آغاز خواهد شد.

معاون هماهنگ‌کننده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابراز کرد: از سال 64 و بعد از اینکه رژیم بعث عراق در جبهه‌های زمینی توان مقابله با ما را نداشت، جنگ را به خلیج فارس کشاند و سکوهای نفتی و کشتی‌های تجاری کشور ما را منهدم می‌کرد و در مقابل رزمندگان ما هم به صورت مستقیم مقابله به مثل می‌کردند.

اعزام 6 هزار نفر به راهیان نور دریایی جنوب

وی با اشاره به اینکه جزیره خارگ در دفاع مقدس به اندازه تعداد روزهای جنگ بمباران شده‌است، گفت: به منظور آشنایی بیشتر اقشار مختلف مردم از رشادت‌هادی ماندگار رزمندگان در طول جنگ،  از سال 88 تاکنون اردوی راهیان نور دریایی جنوب با محوریت جزیره خارگ در استان بوشهر برگزار می‌شود.

دولابی با اشاره به افزایش درخواست سایر استان‌ها برای راهیان نور دریایی در بوشهر گفت: امسال شش هزار نفر در قالب اردوی سه روزه  از تاریخ 20 اسفند تا 12 فروردین با سه فروند شناور به جزیره  مقاوم خارگ اعزام می‌شوند.

وی با تشریح برنامه‌های اردوهای راهیان نور دریایی گفت: در این اردوهای سه روزه  زائرین از بیمارستان زیر زمینی و نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در جزیره خارگ و همچنین از نیروگاه اتمی و موزه شهید رئیسعلی دلواری بازدید می‌کنند.

برگزاری یادواره شهدای ناوتیپ امیرالمومنین(ع) استان بوشهر

معاون هماهنگ‌کننده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به برگزاری یادواره شهدای ناوتیپ امیرالمومنین(ع)گفت: اولین یادواره 556 شهید ناوتیپ امیرالمومنین(ع)  استان بوشهر در تاریخ 22 اسفندماه در شهر عالیشهر برگزار خواهد شد.

دولابی اضافه کرد: این مراسم با سخنرانی سرلشکر رحیم صفوی، مشاور مقام معظم رهبری و  مداحی سید رضا نریمانی و با حضور خانواده 556 شهید تیپ امیرالمومنین(ع)، ساعت 19 روز چهارشنبه 22 اسفند در مجتمع فرهنگی هنری آفتاب شهر عالیشهر برگزار خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر