يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۸۲۷۲
چهارشنبه ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵

فکرشهر: دستگاه سی تی اسکن بیمارستان نبی اکرم (ص) تامین اجتماعی اهدایی شرکت پتروشیمی جم در عسلویه با ۲۰ میلیارد ریال اعتبار روز چهارشنبه در آیینی با حضور مسوولان به بهره برداری رسید.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان بوشهر در این آئین گفت: از امروز با بهره برداری از این سی تی اسکن نیاز به اعزام بیماران ترومایی به سایر مراکز برطرف و همچنین خدمات تشخیصی و درمانی برای بیماران ارتقا می‌یابد.

دکتر یلدا دارابی با قدردانی از مسؤولان شرکت پتروشیمی جم در اجرای مسوولیت‌های اجتماعی مناطق پیرامونی افزود: هزینه خرید، نصب و راه اندازی این دستگاه سی تی اسکن ۲۰ میلیارد ریال است که بر اساس موافقت شورای راهبردی پتروشیمی‌های منطقه پارس جنوبی توسط شرکت پتروشیمی جم تأمین شد.

وی ادامه داد: در بیمارستان نبی اکرم (ص) عسلویه روزانه بیش از ۸۰۰ مراجعه سرپایی، ۱۷۰ مورد خدمات آزمایشگاهی و ۱۵۰ مورد سونوگرافی و رادیولوژی انجام می‌شود.

مدیر درمان سازمان تأمین اجتماعی استان بوشهر اظهارداشت: با توجه به تعداد بالای بیمه شدگان ساکن در این منطقه که شامل سهم ۵۰ درصدی از کل بیمه شدگان این استان است نیاز به توسعه بیمارستان نبی اکرم بیش از پیش احساس می‌شود.

وی ادامه داد: در این زمینه بیمارستان نبی اکرم عسلویه نیز مجوز توسعه آن صادر و طراحی نقشه آن نیز اجرایی شده است.

دارابی گفت: در برنامه توسعه این بیمارستان احداث مرکز اورژانس به مساحت ۹۰۰ مترمربع و احداث بخش‌های ویژه آی. سی.یو و سی. سی.یو پیش بینی شده است.

وی اضافه کرد: با احداث این مرکز اورژانس حدود ۸۵ درصد از خدمات اورژانسی مورد نیاز مراجعه کنندگان در این مرکز ارائه خواهد شد.

وی یادآور شد: در سال ۹۷ از هشت پروژ حوزه درمان تأمین اجتماعی در استان بوشهر ۲ پروژه مربوط به شهرستان‌های دیر و جم است که شامل ارتقا آنها از مراکز درمانی استیجاری به ملکی است.

دارابی اظهار داشت: مرکز درمانی تأمین اجتماعی دیربزرودی با نصب سیستم سرمایشی افتتاح می‌شود.

وی گفت: اسکلت و دیوار کشی مرکز درمانی تأمین اجتماعی جم نیز انجام و پیش بینی شده تا پایان سال افتتاح شود که اتمام این ۲ پروژه به کیفیت و کمیت خدمات این مراکز کمک شایانی می‌کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر