يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۳۱۱۲
دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۷

فکرشهر: امام جمعه کنگان گفت: بهترین کلاس آموزشی برای آموزش استکبارستیزی مکتب شهدا رفتن و یادواره شهدا است.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، حجت‌الاسلام محمود محمودی عصر یکشنبه در نشست هماهنگی و برگزاری کنگره شهدا شهرستان با اشاره به توصیه رهبر معظم انقلاب درباره زنده نگه داشتن یاد شهدا اظهار داشت: یاد شهیدان نباید در جامعه ما از ذهنیت‌ها خارج شود و مسئولان بنیاد شهید و همچنین مسئولان دیگر دولتی و عمومی همه وظیفه دارند یاد شهدا را گرامی بدارند.

امام جمعه کنگان افزود: از نگاه رهبری یکی از نیازهای اساسی کشور زنده نگه‌داشتن یاد شهدا است و هیچ توجیهی برای فرار از این امر نداریم.

محمودی گفت: باید از تمام ظرفیت‌های کشور،استان،شهرستان و روستا برای هرچه برگزار کردن هرچه باشکوه‌تر یادواره‌ها و کنگره‌های شهدا استفاده کرد.

محمودی عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین اقدام‌ها برای مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمن علیه نظام  برگزاری همین یادواره‌های شهدا است.

امام جمعه کنگان یادآورشد:ضرورت برگزاری و تداوم یادواره شهدا امری بدیهی است که نیاز به دلیل و اقامه برهان ندارد.

وی با اشاره به هفته وحدت گفت: اگر بخواهیم به وحدت واقعی برسیم،شهدا عامل وحدت و محور آن هستند.

امام جمعه کنگان با اشاره به ۱۳ آبان بیان کرد: اگر بخواهیم استکبار ستیزی به معنای واقعی داشته باشیم بهترین کلاس آموزشی برای آموزش استکبارستیزی مکتب شهدا رفتن و یادواره شهدا است.

محمودی افزود: اگر بخواهیم ایثار و از خودگذشتگی را به نسل معاصر بیاموزیم بهترین کلاس آموزشی برای این کار یادواره شهدا است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر