سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۵۷۳۰
دوشنبه ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰

فکرشهر: رئیس کمیته امداد امام خمینی ( ره )دیر استان بوشهر گفت: در ۹ ماه امسال از طریق صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت ۱۵۳ وام به مبلغ ۷۵۰ میلیون تومان به مددجویان این شهرستان پرداخت شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، سید علی حسینی روز دوشنبه در بازدید از کارگاه اشتغال‌زایی مددجوی دیری افزود: وام‌های پرداخت شده به مددجویان برای کارگشایی، ازدواج، اشتغال، مسکن، تامین جهیزیه، خدمات بهداشتی و درمانی، بدهی و واریز حق بیمه با هدف توانمندسازی مددجویان ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه وام کارگشایی با هدف حل مشکلات خانواده‌های تحت حمایت پرداخت می‌شود، اظهار داشت: تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی به منظور رفع مشکلات درمانی، تحصیلی، مسکن و سایر نیازهای مددجویان پرداخت می‌شود.

رئیس کمیته امداد دیر بیان کرد: کمیته امداد شهرستان با هدف حل مشکلات معیشتی مددجویان، خدمات مختلفی را در طول سال به آنان ارائه می‌دهد و پرداخت وام‌های کارگشایی علاوه بر رفع مشکلات معیشتی مددجویان موجب توانمندسازی آنان می‌شود.

وی گفت: وام قرض‌الحسنه ضروری بر اساس نیاز خانوارها هم اکنون از یک میلیون تومان تا پنج میلیون تومان به مددجویان پرداخت می‌شود و این نهاد با هدف رفع مشکلات درمانی، تحصیلی، معیشتی خانوارهای نیازمند کمک موردی نیز پرداخت می‌کند.

حسینی اضافه کرد: اگر کارفرما یا صاحبان حرفه مددجویی را جذب کار کند به ازای هر مددجو وام با کارمزد ۴ درصد از ۵۰ میلیون تومان تا سقف ۲۵۰ میلیون تومان پرداخت می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر